PDA

Ver Versión Completa: vBET 3.2.2 - Paquete de corrección rápida



vBET
11-12-09, 22:57
Olá

Descubrimos erro pequeno, pero importante no vBET 3.2.2. Non prexudicar a súa funcionalidade de todos os xeitos, pero recomendamos baixar de novo a versión 3.2.2 e deste paquete modificado subida ao servidor de novo dous arquivos do directorio de subida:
- / Includes / vbenterprisetranslator_functions.php
- / Includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php

Bug está relacionado co envío de referrer cabeceira que é necesario, por CHOS Google. Por favor, faga reparación rápido, como se describe a continuación para ser totalmente compatible con CHOS Google.

Se está executando versión inferior, a continuación, actualización completa é necesario.

yahoooh
12-12-09, 07:43
Árabe Tzarbatjah mesma dirección que as linguas inglés e francés na escrita árabe, no inicio do tema de dereita a esquerda, non de esquerda a dereita

yahoooh
12-12-09, 07:47
eu fun impedido de google
u me pode axudar por enviar correo-e para eles
o meu sitio: alwatanyh.com

vBET
12-12-09, 16:10
Árabe Tzarbatjah mesma dirección que as linguas inglés e francés na escrita árabe, no inicio do tema de dereita a esquerda, non de esquerda a dereita

É descrito que é corrixido no paquete de corrección rápida - as outras cousas virán no 3.3.0

vBET
12-12-09, 16:11
eu fun impedido de google
u me pode axudar por enviar correo-e para eles
o meu sitio: alwatanyh.com

Por favor manteña a fío onde está a historia completa. Preguntar sobre iso alí e imos escribir o contido da mensaxe que pode e-mail a Google:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1