PDA

View Full Version: Opgelost Default Language in User Profile

Lissa
10-12-09, 22:23
Ik weet niet of er iets ik moet instellen voor dit of als het een bug lol

Ik merkte vandaag dat een van mijn leden, terwijl het hebben van haar standaard taal ingesteld op Portugees (gezien in admin) toont Engels als standaardtaal in het profiel ... is dit een bug?

Profiel: lissaedesignz.com / forum / leden / kelly-regina / hoop dat als werkt blijkbaar kan ik een link plaatsen totdat ik heb 15 posten lol

vBET
10-12-09, 22:27
Ja het is een bug en het is al opgemerkt - gebruiker te zien het is eigen taal vlag in plaats van de vlag van de gebruiker is hij naar kijkt.

Het zal worden gecorrigeerd in de volgende release. Sorry voor de problemen.

Lissa
10-12-09, 22:31
Geen zorgen, thanx voor het snelle antwoord:)

tsak76
16-02-10, 22:50
hoe u volledig Standaard taal te verwijderen om te laten zien in user profiel. Ik keek in templatesd en couldnt vinden niets

tsak76
16-02-10, 22:56
vond het door het uitschakelen van plug-in "standaard taal info toe te voegen in lid beschrijving"

vBET
17-02-10, 17:32
Ja:) We proberen beschrijvende namen in het geval geven als iemand wilt aanpassen vBET nog meer:) Leuk dat je het gevonden en sorry we hebben geen antwoord eerder: o

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET Translator 4.10.1