PDA

View Full Version: Opgelost vBAdvanced eigen CPM problemen



Smaug
24-09-10, 15:12
Mijn forum woont in / forums /, mijn vBAdvanced is in de root van het domein.

Ik heb de globale uitspraken zoals aangegeven in een ander bericht op je forum, en ik gebruik "custom" plaatsing voor de vlaggen en ging $ vbenterprisetranslatorflags slechts een keer in mijn template. Op mijn home page zie ik (ik gebruik een "if" zodat alleen admins het zien van de vlaggen) de pleinen voor de vlaggen zet twee keer onder de navigatiebalk. Ik zie niet onder de vlag foto's hoewel ik exemplaren van ze in / images / vbet / vlaggen.

Als de vlag pleinen wordt geklikt, de site vertaalt maar ik stuurde naar / forums / maar wil de gebruiker te blijven op de homepage als ze een vlag klikken. Ik ren nginx en hier zijn mijn huidige herschrijft voor uw product. Ik maak geen gebruik van de SEO optie in vbet instellingen.

# Start vertaling

locatie ~ * / forums / .* \\. (jpg | jpeg | gif | css | png | js) {
root / var / www / htdocs / assistent;
}

locatie / forums / {
root / xxx / www / htdocs / assistent;

herschrijven ? / Forums / vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = $ 1 laatste;
herschrijven ? / Forums / vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = $ 1 laatste;

if (!-e $ request_filename) {
herschrijven ^ / forums /(.*)$ / forums / vbenterprisetranslator_seo.php laatste;
}

fastcgi_pass 127.0.0.1:9000;
fastcgi_index index.php;
fastcgi_param SCRIPT_FILENAME / xxx / www / htdocs / wizard $ fastcgi_script_name;
onder fastcgi_params;

# Aantal problemen met FastCGI fouten, met meer tolerante buffers en time-outs
fastcgi_connect_timeout 120;
fastcgi_send_timeout 60;
fastcgi_read_timeout 120;
fastcgi_buffer_size 128k;
fastcgi_buffers 4 256k;
fastcgi_busy_buffers_size 256k;
fastcgi_temp_file_write_size 256k;
fastcgi_intercept_errors op;

}

# Stop vertaling

1. Waarom een dubbele set van vlaggen?
2. Als ik de beelden in de juiste pad, wat zou hen tegenhouden worden weergegeven?
3. Weet je wat ik zou moeten toevoegen aan mijn nginx cfg bestand, zodat een gebruiker een vlag klik op mijn homepage en niet naar de forums?

Dank u

vBET
24-09-10, 15:51
Het is moeilijk voor te stellen wat u beschrijft. U kunt testaccount voor ons, met behulp waarvan we kunnen zien dat je beschrijft? Gelieve PM toegang details.

Als u gebruik maakt van VBS dynamiek - dan moet u ook gebruik maken van deze mod:

Ook ik weet niet welke berichten je schrijft over:

Ik heb de globale uitspraken zoals aangegeven in een andere functie
Dus geef exacte URL, zodat we weten welke je raakt stilgelegd.

Te integreren vertaling van de inhoud buiten het forum directory moet je braak deze instructies: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post54

Die was algemene informatie. Nu het beantwoorden van uw exacte vragen:
1. Nu niet weten. Behoefte om html-uitgang voor hints te zien. Ook - welke veranderingen die u in sjablonen? En bent u zeker dat flags plaats is ingesteld als op maat?
2. Waarschijnlijk een gebrek aan stijlen. Houdt u er rekening mee dat vBET is nu een afbeelding gebruikt voor alle vlaggen en weer te geven die met behulp van css ondanks. Het zou goed zijn als ik in staat zal zijn om te zien wat je gaat schrijven, kan het helpen om de bron van het probleem te vinden. Nu moet ik raden.
3. Ja. Zie hier: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post54 alleen regels vast voor nginx

Smaug
24-09-10, 16:20
Het is moeilijk voor te stellen wat u beschrijft. U kunt testaccount voor ons, met behulp waarvan we kunnen zien dat je beschrijft? Gelieve PM toegang details.

Ik ben helemaal klaar met de dubbele vlaggen kwesties. Domme fout van mijn kant.



Te integreren vertaling van de inhoud buiten het forum directory moet je braak deze instructies: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post54

Ik ben me bewust van dat bericht, maar ik ben kandidaat nginx die geen gebruik. Htaccess. Ik heb begrepen mijn herschrijven gedeelte voor uw mod in mijn oorspronkelijke bericht. Wat heb ik nodig om toe te voegen of te wijzigen?



Die was algemene informatie. Nu het beantwoorden van uw exacte vragen:
1. Nu niet weten. Behoefte om html-uitgang voor hints te zien. Ook - welke veranderingen die u in sjablonen? En bent u zeker dat flags plaats is ingesteld als op maat?


Het is een non probleem nu.



2. Waarschijnlijk een gebrek aan stijlen. Houdt u er rekening mee dat vBET is nu een afbeelding gebruikt voor alle vlaggen en weer te geven die met behulp van css ondanks. Het zou goed zijn als ik in staat zal zijn om te zien wat je gaat schrijven, kan het helpen om de bron van het probleem te vinden. Nu moet ik raden.

Ik zal kijken naar de stylesheet in de vlaggen dir


3. Ja. Zie hier: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post54 alleen regels vast voor nginx
Je vertelde me in pre-sales die je al hebt.


Bedankt voor uw tijd

vBET
24-09-10, 18:22
Ja - we hebben al regels voor vBET en nginx - u kunt vinden in vBET pakket do-no-upload/tools/redirecting-rules/nginx.txt. Nog steeds de regels voor specifieke integraties zijn klaar in. Htaccess vorm. Het is gemakkelijk om die vast te stellen.

Dus die htaccess regels.:


RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]


Neemt die:


rewrite ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true last;
rewrite ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true last;


Deze:


RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]

deze:


if (!($query_string ~* 'vbet_outside=true')){
rewrite ^(.*)$ $1?vbet_outside=true last;
}


Houdt u er rekening mee dat die niet werden getest. Het is aangeraden om uw regels back-up voor mutaties, zodat in geval van problemen die je in staat zal zijn om de veranderingen ongedaan te maken.

Smaug
24-09-10, 18:36
Dank u, zal ik geef het een schot.

vBET
24-09-10, 18:41
Gelieve feedback te geven. We zullen het werk, tot gedaan:) Ook vergeet dan niet dat je ook moet vBET configuratie te wijzigen. Zie de instructies zorgvuldig op http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post54

Smaug
25-09-10, 19:10
Gelieve feedback te geven. We zullen het werk, tot gedaan:) Ook vergeet dan niet dat je ook moet vBET configuratie te wijzigen. Zie de instructies zorgvuldig op http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post54

Ik moet het toevoegen van de regels ten onrechte voor nginx en vbacmps. Ik probeerde je aanwijzingen op te volgen voor de regels die u mij gezonden heeft, maar ik houd het doden van de site.

Mijn enige probleem is de url van de vlaggen show op de eigen CPM homepage.

"Http://www .***********. nl / forums /? Language = nl"

Op het forum de link eruit ziet:

"Http://www .***********. nl / forums / index.php? Language = nl"

Zoals ik al zei, ze werken allebei maar de eigen CPM vlag koppelt de gebruiker omgeleid naar de forums, zou ik willen dat ze blijven op de pagina die de vlag geklikt.

Hartelijk dank voor uw hulp

Bewerken

Dit is de fout krijg ik wanneer het proberen om de regels hierboven genoemde gebruiken:

[Root @ Smaug ~] # / etc / init.d / nginx reload
[Emerg]: "($ QUERY_STRING" ongeldige bepaling in / usr / local / nginx / conf / nginx.conf: 103
configuratie bestand / usr / local / nginx / conf / nginx.conf mislukt

Smaug
26-09-10, 20:21
25 uur bump

vBET
27-09-10, 07:40
Hebt u in vBET optie om vertalingen buiten forum folder track?

Ook als deze is ingesteld en nog steeds terug te gaan naar het forum, dan is er iets mis is met aanvullende regels (vbet_outside = true is niet toegevoegd). Houdt u er rekening mee dat we zijn experts in. Htaccess configuratie, maar ook hier oplossing. Ik heb wat extra info - raadpleeg dan bent u slechts een herschrijven configuratie met behulp van, of het wordt als volgt verdeeld moet worden in geval van htaccess.? Als het niet gesplitst, dan is aanvullende regels moeten worden aangepast, zodat nginx weet welke map die regels zijn ongeveer (htaccess werkt contextueel -. Voor de directory waarin het bestaat).

Smaug
27-09-10, 15:58
Hebt u in vBET optie om vertalingen buiten forum folder track?

Ook als deze is ingesteld en nog steeds terug te gaan naar het forum, dan is er iets mis is met aanvullende regels (vbet_outside = true is niet toegevoegd). Houdt u er rekening mee dat we zijn experts in. Htaccess configuratie, maar ook hier oplossing. Ik heb wat extra info - raadpleeg dan bent u slechts een herschrijven configuratie met behulp van, of het wordt als volgt verdeeld moet worden in geval van htaccess.? Als het niet gesplitst, dan is aanvullende regels moeten worden aangepast, zodat nginx weet welke map die regels zijn ongeveer (htaccess werkt contextueel -. Voor de directory waarin het bestaat).

Ja, het is set in opties en split hier als het moet zijn. Hier is de code blok met een gewijzigde query_string dat nginx toelaat, maar ik krijg een internal server error wanneer dit te blijven.


location / {
root /var/www/htdocs/wizard;
index index.php index.html index.htm;

# Translate for root
# rewrite ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true last;
# rewrite ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true last;
#
# if ($query_string !~* 'vbet_outside=true') {
# rewrite ^(.*)$ $1?vbet_outside=true last;
# }
# Translate for root
}

Smaug
28-09-10, 22:26
Help please? Bedankt

vBET
29-09-10, 18:37
Ik moet opnieuw analyseren. Ik zal u laten weten wanneer ik iets vinden.

Smaug
29-09-10, 19:01
Ik moet opnieuw analyseren. Ik zal u laten weten wanneer ik iets vinden.

NVM op deze, ik betaald iemand om het probleem te verhelpen.

vBET
29-09-10, 19:19
Was het enkele typfout in regel?

Smaug
30-09-10, 02:09
Was het enkele typfout in regel?

Nee, je gaf de verkeerde syntaxis voor de query_string richtlijn.

Op een ander, maar vergelijkbaar probleem, ik heb mediawiki geïntegreerd met de site logins, wil ik de vertaling uit te voeren over.

Zou ik alleen van toepassing op dezelfde logica die ik gebruikte voor eigen CPM?

Dank u

vBET
30-09-10, 13:50
Als het gebruik van URL's buiten het forum directory, dan ja.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1