PDA

Veure la Versió Completa: Resolt vBadvanced CMPS temes



Smaug
24-09-10, 15:12
La meva vida en el fòrum / fòrums /, el meu vBAdvanced està a l'arrel del domini.

He afegit les declaracions globals com s'indica en un altre post en el fòrum i jo faig servir la "costum" de col.locació de les banderes i van entrar $ vbenterprisetranslatorflags només una vegada a la meva plantilla. En la meva pàgina d'inici veig (jo faig servir un "si" els administradors de la declaració de manera que només veu les banderes) les places per a les banderes de posar dues vegades per sota de la barra de navegació. No veig les fotos bandera tot i que vaig posar còpies d'ells a / images / VBET / banderes.

Quan les places es fa clic a la bandera, el lloc es tradueix no obstant això, em manen a / fòrums / però m'agradaria que l'usuari de romandre a la pàgina en fer clic a una bandera. Puc executar Nginx i aquí estan la meva actual torna a escriure per al seu producte. Jo no faig servir l'opció de SEO en la configuració VBET.

# A partir de traducció

ubicació ~ * / fòrums / .* \\. (jpg | jpeg | gif | css | png | js) {
root / var / www / htdocs / assistent;
}

ubicació / fòrums / {
root / xxx / www / htdocs / assistent;

tornar a escriure ? / Fòrums / vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = 1 dòlar passat;
tornar a escriure ? / Fòrums / vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = 1 dòlar passat;

if (!-i $ REQUEST_FILENAME) {
reescriure ^ / fòrums /(.*)$ / fòrums / vbenterprisetranslator_seo.php passat;
}

fastcgi_pass 127.0.0.1:9000;
fastcgi_index index.php;
SCRIPT_FILENAME fastcgi_param / xxx / www / htdocs / assistent de $ fastcgi_script_name;
inclouen fastcgi_params;

# Resoldre alguns errors FastCGI, amb amortidors més tolerant i temps d'espera
fastcgi_connect_timeout 120;
fastcgi_send_timeout 60;
fastcgi_read_timeout 120;
fastcgi_buffer_size 128k;
fastcgi_buffers 4 256k;
fastcgi_busy_buffers_size 256k;
fastcgi_temp_file_write_size 256k;
fastcgi_intercept_errors a;

}

# Aturar la traducció

1. Per què un doble joc de les banderes?
2. Si tinc les imatges en el camí correcte, el que els impedeix mostrar?
3. Saps el que jo hauria d'afegir a la meva cfg Nginx per permetre que un usuari faci clic a una bandera a la meva pàgina d'inici i no s'envien als fòrums?

Gràcies

vBET
24-09-10, 15:51
És difícil imaginar el que està descrivint. Es pot crear un compte de prova per a nosaltres, amb el que serem capaços de veure que vostè descriu? Si us plau detalls PM accés.

Si vostè està utilitzant la dinàmica de VBS - llavors vostè necessita utilitzar també aquest mod:

A més no sé quin lloc que està escrivint:

He afegit les declaracions globals com s'indica en un altre post
Així que si us plau URL exacta, així que sabrà que et colpeja en guaret.

Per integrar la traducció dels continguts fora del directori fòrum has de guaret aquestes instruccions: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post54

Ells va ser d'informació general. Ara ajudar-vos exactes:
1. No sé ara. Necessitat de veure la sortida de l'HTML per a suggeriments. També - el que els canvis realitzats en les plantilles? I està segur que el lloc s'estableix com banderes d'encàrrec?
2. Probablement la manca d'estils. Tingueu en compte que VBET està utilitzant ara una imatge per mostrar totes les banderes i els que utilitzen tot css. Seria bo si seré capaç de veure el que està escrivint, que podria ajudar a trobar la font d'emissió. Ara he de endevinar.
3. Sí Veure aquí: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post54 només aprovarà les normes de Nginx

Smaug
24-09-10, 16:20
És difícil imaginar el que està descrivint. Es pot crear un compte de prova per a nosaltres, amb el que serem capaços de veure que vostè descriu? Si us plau detalls PM accés.

Estic llest amb els temes banderes duplicat. Error ximple de la meva part.



Per integrar la traducció dels continguts fora del directori fòrum has de guaret aquestes instruccions: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post54

Sóc conscient que després, però estic corrent Nginx que no utilitza. Htaccess. He inclòs la meva secció de reescriptura per al teu mod en el meu post original. Què necessito per afegir o canviar?



Ells va ser d'informació general. Ara ajudar-vos exactes:
1. No sé ara. Necessitat de veure la sortida de l'HTML per a suggeriments. També - el que els canvis realitzats en les plantilles? I està segur que el lloc s'estableix com banderes d'encàrrec?


És un tema que no ara.



2. Probablement la manca d'estils. Tingueu en compte que VBET està utilitzant ara una imatge per mostrar totes les banderes i els que utilitzen tot css. Seria bo si seré capaç de veure el que està escrivint, que podria ajudar a trobar la font d'emissió. Ara he de endevinar.

Vaig a mirar el full d'estils en les banderes dir


3. Sí Veure aquí: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post54 només aprovarà les normes de Nginx
Vostè em va dir en pre-venda que ja té.


Gràcies pel seu temps

vBET
24-09-10, 18:22
Sí - ja tenim regles per VBET i Nginx - vostè ho pot trobar en el paquet de do-no-upload/tools/redirecting-rules/nginx.txt VBET. No obstant això les regles per les integracions específiques estan a punt en. Htaccess forma. És fàcil d'adoptar les.

Així que aquestes regles htaccess.:


RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]


Aprova als:


rewrite ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true last;
rewrite ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true last;


El següent:


RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]

a això:


if (!($query_string ~* 'vbet_outside=true')){
rewrite ^(.*)$ $1?vbet_outside=true last;
}


Tingueu en compte que aquells que no van ser provats. S'aconsella a la reserva les seves regles abans dels canvis, de manera que en cas de problemes que vostè serà capaç de desfer els canvis.

Smaug
24-09-10, 18:36
Gràcies, vaig a donar-li un tret.

vBET
24-09-10, 18:41
Si us plau, OPINI. Anem a treballar-hi fins que fa:) També per Tingueu en compte que vostè també ha de canviar la configuració de VBET. Vegi atentament les instruccions http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post54

Smaug
25-09-10, 19:10
Si us plau, OPINI. Anem a treballar-hi fins que fa:) També per Tingueu en compte que vostè també ha de canviar la configuració de VBET. Vegi atentament les instruccions http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post54

He de ser l'addició de les regles de forma incorrecta per Nginx i vbacmps. Vaig provar de seguir les seves instruccions de les regles que m'ha enviat, però em segueix matant el lloc.

El meu únic problema és el camí que enllaça les banderes mostren a la pàgina web CMPS.

"Http: / / www .***********. com / fòrums /? Idioma = ca"

En els fòrums de la relació es veu així:

"Http: / / www .***********. com / fòrums / index.php? Idioma = ca"

Com he dit, que tots dos treballin, però els vincles bandera CMPS redirigir l'usuari als fòrums, m'agradaria que es quedessin a la pàgina es fa clic a la bandera.

Gràcies per la seva ajuda

Edita

Aquest és l'error que s'obté en tractar d'utilitzar les regles esmentades a dalt:

[Root @ Smaug ~] # / etc / init.d / Nginx recarregar
[Emerg]: "($ QUERY_STRING" les provisions no vàlides en / usr / local / Nginx / conf / nginx.conf: 103
arxiu de configuració / usr / local / Nginx / conf / nginx.conf prova fallida

Smaug
26-09-10, 20:21
25 hores cop

vBET
27-09-10, 07:40
Ha definit en l'opció per fer un seguiment VBET traduccions fora de la carpeta del fòrum?

A més, si està ajustat i encara tornar a la petició, llavors alguna cosa està malament amb regles addicionals (vbet_outside = true no és l'original). Tingueu en compte que som experts en. Htaccess de configuració, però es troba també la solució aquí. Necessito una mica d'informació addicional - si us plau indiqui vostè està utilitzant una sola configuració d'escriure, o es divideix, com ha de ser en el cas de htaccess.? Si no es divideix, aleshores les regles addicionals hauran de ser modificades, per la qual cosa Nginx se sap en què directori aquestes normes estan a punt (htaccess obres context -. Per al directori on hi ha).

Smaug
27-09-10, 15:58
Ha definit en l'opció per fer un seguiment VBET traduccions fora de la carpeta del fòrum?

A més, si està ajustat i encara tornar a la petició, llavors alguna cosa està malament amb regles addicionals (vbet_outside = true no és l'original). Tingueu en compte que som experts en. Htaccess de configuració, però es troba també la solució aquí. Necessito una mica d'informació addicional - si us plau indiqui vostè està utilitzant una sola configuració d'escriure, o es divideix, com ha de ser en el cas de htaccess.? Si no es divideix, aleshores les regles addicionals hauran de ser modificades, per la qual cosa Nginx se sap en què directori aquestes normes estan a punt (htaccess obres context -. Per al directori on hi ha).

Sí, és configurar en les opcions i dividir aquí, ja que ha de ser. Aquí hi ha el bloc de codi amb un query_string canviat Nginx permet, però em dóna un error intern del servidor quan aquest no té comentaris.


location / {
root /var/www/htdocs/wizard;
index index.php index.html index.htm;

# Translate for root
# rewrite ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true last;
# rewrite ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true last;
#
# if ($query_string !~* 'vbet_outside=true') {
# rewrite ^(.*)$ $1?vbet_outside=true last;
# }
# Translate for root
}

Smaug
28-09-10, 22:26
Ajuda si us plau? Gràcies

vBET
29-09-10, 18:37
He de analitzar de nou. Et deixaré saber quan trobo alguna cosa.

Smaug
29-09-10, 19:01
He de analitzar de nou. Et deixaré saber quan trobo alguna cosa.

NVM en això, he pagat a algú per arreglar-ho.

vBET
29-09-10, 19:19
Va ser un error tipogràfic en regla?

Smaug
30-09-10, 02:09
Va ser un error tipogràfic en regla?

No, li va donar la sintaxi incorrecta de la Directiva query_string.

Sobre un tema diferent però similar, he mediawiki integrat amb els inicis de sessió del lloc, m'agradaria que la traducció a través.

Em acaba d'aplicar la mateixa lògica que utilitza per CMPS?

Gràcies

vBET
30-09-10, 13:50
Si es tracta de fer servir el directori URL fòrum fora, llavors sí.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual forum supported by vBET Translator 4.10.1