PDA

View Full Version: Ratkaistu vBulletin malleja



meawar
29-10-10, 00:55
Hei, minulla on ongelma vBulletin 3.6 ja 3.8. Hän haluaa lisätä sarakkeen vasemmalle puolelle minun mallin, löysin Mallimuuttujan $ homapage puolella ['nazwaTemplate "] niin olen luonut uuden mallin ja lisäsin homepage_proba sen kotisivulle $ puolella [' yritys '], mutta se ei anna mitään. Minä vain lisää jo lisännyt useita malleja nimi homepage_ex ja aiheuttaa heille, kun he näkevät sen ja valitettavasti ole uusi. Olipa välimuisti voi olla viiniä? Jos näin on, poista välimuistin tiedot? Auttakaa tulkita ongelma.

kamilkurczak
29-10-10, 08:26
hello,
Kirjoita tähän whitch versio vBET sinulla on?
liitä tässä url sivuillesi:)

meawar
01-11-10, 12:05
Index-tiedoston, sinun on lisättävä kaksi merkintää:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1