PDA

View Full Version: Løst Jeg starter et nyt emne eller svare på en tråd eller slette et indlæg, det omdirigerer mig til en tom side ...



dsav90
11-08-10, 04:32
når jeg starter et nyt emne eller svare på en tråd eller slette et indlæg, det omdirigerer mig til en tom side ... (Internet Explorer kan ikke vise websiden) Nogen idéer ...

her er min. htaccess


# Kommentar følgende linje (tilføje '#' i begyndelsen)
# For at deaktivere mod_rewrite funktioner.
# Bemærk: du stadig nødt til at deaktivere hack i
# Den vBSEO kontrolpanelet til at stoppe Webadresseomskrivning.
RewriteEngine On

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

# VBET Begynd

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / forum / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / forum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | billeder) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

# VBET End

# VBSEO
# Nogle servere kræver Rewritebase direktivet at være
# Aktiveret (fjerne '#' i begyndelsen for at aktivere)
# Bemærk venligst: Hvis aktiveret, skal du medtage stien
# Til din root vB mappe (dvs. RewriteBase / fora /)
# RewriteBase /

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | billeder) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

vBET
11-08-10, 18:42
Først skal du opdatere til nyeste version (det er vBET 3.3.5, men vi vil blive gjort endnu en udgivelse i dag / tommorow med små bug rettelser, så er det ikke haster så skal du vente på 3.3.6 nad opdatere dengang), og bekræft gør det stadig sker - hvis ja så Kamil vil bede dig om flere detaljer, fordi vi ikke er i stand til at reproducere det på vores forum (hvis du kan Vær opmærksom på os, hvordan det skal gøres præcist).

Du kan også dissable vBET et øjeblik og check ikke spørgsmålet stadig er til for at være sikker på at det er relateret til vBET. Hvis problemet stadig vil eksistere med vBET deaktiveret, så er gaaet er et andet sted - man kan tjekke det ved at midlertidige dissabling andre mods et ad gangen og ser, når problemet forsvinder.

Din htaccess ser OK ud.

dsav90
13-08-10, 19:32
Opdateringen har ikke ordne det .. Jeg har deaktiveret VBET og problemet var der stadig .. Det synes at være den chages at VBET vejledningen siger at gøre for at de VBSEO filer. Jeg løste dem og problemet gik væk .. Re gjorde dem, og det kom tilbage .. Med eller med ud VBET aktiveret .. Jeg bruger VBSEO 3.5.1 PL1

vBET
14-08-10, 12:13
OK så - dette er meget vigtige oplysninger for os - vi testede vBET på vBSEO 3.5.1 ikke vBSEO 3.5.1 PL 1. Kamil vil gjort de test for at se, er vi i stand til at genskabe problemet. Hvis ja, vi vil løse det, og giver dig hurtig løsning, før den nye udgivelse vil komme. Hvis ikke vi vil bede dig om adgang til dit forum at være i stand til at kontrollere og løse det der.

dsav90
14-08-10, 22:22
OK .. lad mig det vide ...

Jeg har fortrudt ændringerne i VBSEO filer og alt synes at virke fint **********

vBET
14-08-10, 23:00
Det virker, men ikke alt - links er ikke oversat lige nu. Disse integration ændringer er nødvendige for at oversætte links. Som jeg skrev - vi vil tjekke det og løse det, så du vil kunne bruge alle funktionerne i vBET:)

dsav90
15-08-10, 00:17
Awesome ... Tak .. Du gutter har stor SUPPORT:!)

Taurus
17-08-10, 04:19
Siden opgraderingen til 3.3.6 jeg bliver ved med at få disse samme hvide sider. Det sker tilfældigt. Men når jeg deaktiverer VBET det ikke sker overhovedet. Oplys venligst!

kamilkurczak
17-08-10, 10:12
Jeg tjekkede det på vBSEO 3.5.1 PL1 version på vores test forum, og jeg kan ikke reproducere det. Jeg vil skrive om det til Michał.

kamilkurczak
18-08-10, 10:09
Hej,

Nu er vores vigtigste forum arbejder på dette seneste vBSEO 3.5.1 PL1. Jeg kan ikke finde dette emne, så venligst:
1. Du kan gengive det på vores vigtigste forum? prøv at finde dette emne på dette forum og indsæt her resultaterne.
2. Hvis du ikke kan finde dette spørgsmål bedes PM mig dit forum admincp, FTP og vBSEO cp detaljer og jeg vil finde dette spørgsmål, og sæt det på dit forum.

Thanks.

kamilkurczak
20-08-10, 19:35
tak, har lige læst et tidligere indlæg og svar her. Det er nødvendigt.

vBET
22-08-10, 22:37
Siden opgraderingen til 3.3.6 jeg bliver ved med at få disse samme hvide sider. Det sker tilfældigt. Men når jeg deaktiverer VBET det ikke sker overhovedet. Oplys venligst!

Jeg er på dit forum og jeg er ikke i stand til at genskabe problemet. Fortæl det gør det stadig sker. Også - ifølge logs, som du PM mig så det ud som om du havde opdateret produkt-fil, men vBulletin php filer var gamle (eksisterende funktion var ikke synlig). Det kunne være server cache problem (ikke vBET cache) - hvor nye filer var ikke synlige, og serveren var stadig ved hjælp af gamle filer. Så det kan være årsagen.

Kort: Jeg kan ikke reproducere det på dit forum - kan du? Er det stadig ske eller ej? Hvis ja - beskriv præcist, hvordan jeg kan gengive den på dit forum.

Taurus
22-08-10, 22:49
Dette er en tricky en. Det sker tilfældigt. Så jeg ved heller ikke, hvornår det vil ske eller ej. Men i den tid VBET blev deaktiveret det skete ikke på alle. Jeg vil vende tilbage til dig, hvis jeg kan få noget mere info.

kamilkurczak
24-08-10, 13:09
Hej,

Lagde du mærke til dette spørgsmål igen eller ej? Jeg var på dit forum, og jeg har lavet mange indlæg, og jeg har ikke fundet dette spørgsmål. Kan du bekræfte det?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1