PDA

Ver Versión Completa: Resolto Eu publicar un novo tema ou responder a un tema ou borrar unha mensaxe el redirecciona-me a unha páxina en branco ...



dsav90
11-08-10, 04:32
cando publicar un novo tema ou responder a un tema ou borrar unha mensaxe el redirecciona-me a unha páxina en branco ... (Internet Explorer non pode exhibir a páxina web) Algunha idea ...

aquí é o meu. htaccess


# Comentar a seguinte liña (engade "#" no inicio)
# Para desactivar funcións mod_rewrite.
# Nota: aínda que desactivar o hack en
# Panel de control para deixar vBSEO url reescribir.
RewriteEngine On

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml | ..? Txt) (\\ gz))? Vbseo_sitemap $ / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

# VBET Begin

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & redirixido = / forum / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & redirixido = foro / / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (AdminCP / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arquivo /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (AdminCP | modcp | ClientScript | cpstyles | imaxes) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

End # VBET

# VBSEO
# Algúns servidores esixen a directiva RewriteBase ser
# Habilitado (eliminar "#" no inicio para activar)
# Teña en conta: cando activado, ten que incluír o camiño
# Para o cartafol raíz vB (ie RewriteBase / foros /)
# RewriteBase /

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (AdminCP / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arquivo /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (AdminCP | modcp | ClientScript | cpstyles | imaxes) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

vBET
11-08-10, 18:42
Primeiro actualice a última versión (non é vBET 3.3.5, pero imos fixo outro lanzamento hoxe / tommorow con correccións de erros pequenos polo que non é urxente, entón agarde 3.3.6 nad actualización entón) e confirmar que iso aínda ocorre - se é así, entón Kamil ha preguntarlle sobre os detalles, porque non somos capaces de reproducir-lo no noso foro (se puder, por favor, teña en conta-nos como facelo exactamente).

Tamén pode vBET dissable por un momento e comproba problema aínda existe a certeza de que está relacionada coa vBET. Se o problema seguirá a existir con discapacidade vBET, entón Issei está noutro lugar - pode comprobar-lo por temporais dissabling outros mods un por un e mirar cando problema desaparecer.

O seu htaccess parece Aceptar.

dsav90
13-08-10, 19:32
A actualización non resolve-lo .. Eu desactivar VBET eo problema aínda estaba alí .. Parece ser o chagas que as instrucións VBET dicir que facer para os arquivos vBSEO. Desfixeron-los e que o problema foi aínda .. Re lles fixo e volveu .. Con ou fóra VBET activado .. Eu estou usando vBSEO 3.5.1 PL1

vBET
14-08-10, 12:13
OK entón - esta é unha información moi importante para nós - nós probamos vBET en vBSEO 3.5.1 non vBSEO 3.5.1 PL 1. Kamil serán feitos as probas para ver que somos capaces de reproducir o problema. Se é así, imos resolver-lo e darlle solución rápida, antes de nova versión virá. Se non imos pedir-lle para o acceso ao seu foro para poder comprobar e resolver-lo alí.

dsav90
14-08-10, 22:22
OK .. deixe-me saber ...

Eu teño desfeito a cambios nos arquivos vBSEO e todo parece estar funcionando ben **********

vBET
14-08-10, 23:00
Está funcionando, pero non todo - as conexións non son traducidos agora. Estas modificacións de integración son necesarios para traducir ligazóns. Como escribín - imos comprobar-lo e resolver-lo así que vai ser capaz de utilizar todos os recursos do vBET:)

dsav90
15-08-10, 00:17
Impresionante ... Grazas .. Vostedes teñen gran apoio:!)

Taurus
17-08-10, 04:19
Desde a actualización a 3.3.6 eu sigo recibindo esas mesmas páxinas brancas. Isto acontece de forma aleatoria. Con todo, cando desactiva VBET iso non acontece a todos. Escriba aquí!

kamilkurczak
17-08-10, 10:12
Eu verifiquei na versión vBSEO 3.5.1 pl1 no noso foro de proba e eu non podo reproducir-lo. Vou escribir sobre iso para Michał.

kamilkurczak
18-08-10, 10:09
Ola,

Agora o noso principal foro está a traballar en este último vBSEO 3.5.1 PL1. Non podo atopar este problema, entón por favor:
1. pode reproducir-lo no noso foro principal? por favor, ténteo de atopar este problema neste foro e pegue aquí os resultados.
2. Se non atopa esta cuestión por favor PM me o seu foro AdminCP, FTP e detalles vBSEO cp e eu vou atopar ese problema e resolve-lo no seu foro.

Grazas.

kamilkurczak
20-08-10, 19:35
por favor, basta ler un post anterior e resposta aquí. É necesario.

vBET
22-08-10, 22:37
Desde a actualización a 3.3.6 eu sigo recibindo esas mesmas páxinas brancas. Isto acontece de forma aleatoria. Con todo, cando desactiva VBET iso non acontece a todos. Escriba aquí!

Estou do seu foro e eu non son capaz de reproducir o problema. Por favor, diga que iso aínda ocorre. Tamén - segundo rexistros que me PM parecía que tiña actualizado arquivo do produto, pero os arquivos vBulletin php era vello (función existente non era visible). Podería ser problema do servidor de caché (caché de non vBET) - onde novos arquivos non era visible e servidor aínda estaba a usar os arquivos antigos. Así que podería ser a razón.

En breve: Eu non podo reproducir-lo no seu foro - pode? Será que aínda acontecer ou non? Se é así - por favor, describir precisamente como podo reproducir-lo no seu foro.

Taurus
22-08-10, 22:49
Este é un tema delicado. Isto acontece de forma aleatoria. Entón eu tampouco sei cando iso vai ocorrer ou non. Con todo, no VBET tempo foi desactivado non aconteceu nada. Eu vou voltar a vostede se eu conseguir máis información.

kamilkurczak
24-08-10, 13:09
Ola,

Vostede notou novo esta cuestión ou non? Eu estaba do seu foro e fixen moitos lugares e non pensei esta cuestión. Pode confirmar iso?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations