PDA

Veure la Versió Completa: Matías integració



vBET
14-11-09, 14:34
VBET es pot integrar amb Matías per donar suport enllaços SEO traducció i també per traduir els títols dins dels enllaços de les discussions.

IMPORTANT: si utilitza 4. x vBET amb vBSEO que vostè ha d'assegurar la plena integració - això significa que abans d'establiment de regles. htaccess que ha de fer tots els passos descrits a les instruccions d'instal·lació en vBSEO secció d'integració. Per a 2. x vBET usuaris només fer part. htaccess (2 arxius canvis necessaris).

Per integrar VBET amb Matías editar el fitxer htaccess.:
NOMÉS ABANS QUE totes les regles a vbseo.php Posat només un d'aquests dos tipus de regles:

- REGLES CURTES
Més ràpid i més eficaç però pot ser utilitzat només si NO estàs utilitzant enllaços amb part de 2 signes i.e: yourforum.com/XY/



RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]



Si el vostre subdirectori d'ús del fòrum en URL, llavors canvi 2 primer governa afegir el vostre directori de fòrum amb davanter '/' només després que va redirigir=. Tan i.e. si el vostre fòrum és dins directori de fòrum llavors hauràs redirigit=/índex/de fòrum.php I fòrum/redirigit/2$



- REGLES LLARGUES
Pot per va utilitzar sempre



RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]



Si el vostre subdirectori d'ús del fòrum en URL, llavors canvi 2 primer governa afegir el vostre directori de fòrum amb davanter '/' només després que va redirigir=. Tan i.e. si el vostre fòrum és dins directori de fòrum llavors hauràs redirigit=/índex/de fòrum.php I fòrum/redirigit/2$

badawidollah
26-03-10, 16:18
no veig les regles del meu vbseo.php

badawidollah
26-03-10, 16:20
<? Php
error_reporting (0);

include_once (. dirname (FILE) / Matías / includes / functions_vbseo.php ');
include_once (vBSEO_Storage:: ruta d'accés ('vbinc') '/' VBSEO_VB_CONFIG ..);

vbseo_requested_url ();

$ Vbseo_fullurl = VBSEO_TOPREL. $ Vbseo_url_;
$ Vbseo_url_suggest ='';

switch ($ vbseo_url_)
{
cas 'vbseo.php:
sortida;
break;

cas 'vbseo_sitemap.php:
cas 'vbseocp.php:
cas "cron.php":
cas 'cron.html:

inclouen $ vbseo_url_;

sortida;
break;
}

/ / Matías - inici versió completa \\ ************************************--
if (VBSEO_IN_PINGBACK & & ($ vbseo_url_ == 'Matías-XMLRPC /'))
{
if (! defined ('THIS_SCRIPT'))
@ Defineix ('THIS_SCRIPT', 'newreply');
inclouen dirname (FILE). '/ Global. . VBSEO_VB_EXT;
vbseo_extra_inc ('LinkBack');
vbseo_xmlrpc_proc ();
sortida;
}

if (VBSEO_REDIRECT_PRIV_EXTERNAL & & ($ vbseo_url_ VBSEO_REDIRECT_URI ==))
{
$ Uredir = $ _GET ['reorientar'];
/ / $ Uredir urldecode = ($ uredir);
$ Uredir = preg_replace ('#&(?![ a-z0-9 \\ #]+;)# si ',' & ', $ uredir);
$ Uredir = str_replace ('"', '"', $ uredir);
/ / $ Uredir = str_replace ('', '% 20', $ uredir);
if (preg_match ('# ^ https: \\ / \\ / #'!, $ uredir) & & preg_match ('#["<>]#', $ uredir))
{
'<html> <head> <meta Http-equiv="refresh" content="0;url=' $uredir'"> </ head> <body> </ body> </ html> ..' eco;
sortida;
}
}


i més
no hi ha RewriteCond

vBET
26-03-10, 22:18
no veig les regles del meu vbseo.php

Les regles són en. Htaccess. Instrucció no diuen per editar vbseo.php - que diu d'editar el fitxer haccess i posar el contingut addicional abans REGLES PER vbseo.php .. Si us plau, aneu a la seva htaccess i trobaràs que les regles per vbseo.php:.)

badawidollah
27-03-10, 06:48
meva. httaccess en el meu arrel del fòrum (en http://www.nusantaraku.org/forum/.httaccess

i ha de seguir per sota d'aquesta també?

Ara - si el seu ús fòrum subdirectori a la URL, a continuació, canviar dues primeres regles de l'addició del seu directori de fòrum amb els principals '/' just després de redirigir =. Així per exemple, si el fòrum és al directori de fòrum llavors vostè haurà de redirigir = / fòrum / index.php i redirigir = / fòrum / 2 $

** Sense afegir que, al meu fòrum es pot traduir també (però no el suport de múltiples idiomes)

badawidollah
27-03-10, 08:01
Les regles són en. Htaccess. Instrucció no diuen per editar vbseo.php - que diu d'editar el fitxer haccess i posar el contingut addicional abans REGLES PER vbseo.php .. Si us plau, aneu a la seva htaccess i trobaràs que les regles per vbseo.php:.)

Hi ha normes per al vbseo.php?
Crec que molts nous usuaris pensa vbseo.php en la seva arrel forut
millor dit que les regles de Matías al htaccess.

badawidollah
27-03-10, 11:21
RewriteEngine On

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / fòrum / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / fòrum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arxiu /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | imatges) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteBase / fòrum /

RewriteCond% {} HTTP_HOST! ^ Www \\. Nusantaraku \\. Org
RewriteRule (.*) http://www.nusantaraku.org/forum/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (XML | ..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php mapa = $ 1 [L]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arxiu /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | imatges) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]


Estic utilitzant vBSEO
i estic fent servir vBSEO Sitemap Generator 06/02

vBET
27-03-10, 14:34
Estic utilitzant vBSEO
i estic fent servir vBSEO Sitemap Generator 06/02

La nostra descripció diu clarament per establir les regles VBET JUST ABANS regles per vbseo.php L'poses massa aviat. Si us plau, moure'l. Necessita més ajuda en aquest tema? :)

Em va escriure una descripció addicional sobre aquest per posar més atenció just abans de participar;)

precylnet
25-04-10, 20:28
Com és la integració de l&#39;ensenyament Matías Lighttpd +? La seva.

vBET
25-04-10, 20:37
Com és la integració de l&#39;ensenyament Matías Lighttpd +? La seva.
Si us plau enviï el seu estat actual Lighttpd,, serà l&#39;enviament d&#39;actualització:)

precylnet
25-04-10, 20:48
Al principi va ser un bàsic reescriptures de la vBSEO lighttpd veu alguna cosa com això:



$HTTP["host"] == "DOMENA" {
server.document-root = "SCIEZKA DO /HTML/"
url.rewrite-once = (
"^/(sitemap.*\.(xml|txt)(\.gz)?)$" => "/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1",
"^(/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images|customavatars)/.*)$" => "$1",
"^(/favicon\.ico|/robots\.txt|.*clear\.gif)$" => "$1",
"^/(.+)\?(.*)$" => "/vbseo.php?$2",
"^/(.+)$" => "/vbseo.php"
)
}


Vaig mirar en aquest fòrum i en l&#39;actualitat torna a escriure TOT són aquestes:


$HTTP["host"] == "SCIEZKA DO STRONY" {
server.document-root = "SCIEZKA DO /HTML/"
url.rewrite-once = (
"^/(sitemap.*\.(xml|txt)(\.gz)?)$" => "/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1",
"^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=",
"^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=$2",
"^(/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images|customavatars)/.*)$" => "$1",
"^(/favicon\.ico|/robots\.txt|.*clear\.gif)$" => "$1",
"^/(.+)\?(.*)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?$2",
"^/(.+)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php"
)
}


No treballant del curs-Mostra una pàgina en blanc a l'entrada a l'índex només funciona fòrum en anglès la resta com krzaczy:) gràcies per endavant pel seu suport, vaig saludar.

vBET
25-04-10, 22:09
Quina és l&#39;adreça del teu fòrum? - Necessito saber si el fòrum utilitza un subdirectori en la direcció, i com a tal, el que

precylnet
25-04-10, 22:11
Hola,

Publicat per PM

Salutacions cordials

vBET
25-04-10, 22:32
Veig que els desapareguts "/" al final de les regles. Utilitzeu el següent:


$HTTP["host"] == "PATH TO FORUM" {
server.document-root = "PATH TO /HTML/"
url.rewrite-once = (
"^/(sitemap.*\.(xml|txt)(\.gz)?)$" => "/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1",
"^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/",
"^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2",
"^(/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images|customavatars)/.*)$" => "$1",
"^(/favicon\.ico|/robots\.txt|.*clear\.gif)$" => "$1",
"^/(.+)\?(.*)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?$2",
"^/(.+)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php"
)
}

precylnet
25-04-10, 22:38
Per desgràcia, amb / sense - no funciona de la mateixa manera que es comporta. Potser aquest codi ha de precedir la regla de Matías?

vBET
26-04-10, 03:25
Per desgràcia, amb / sense - no funciona de la mateixa manera que es comporta. Potser aquest codi ha de precedir la regla de Matías?
Abans que no es pot no-vBSEO regles. Mai he necessitava-vBET redireccions sota per vBSEO. Demanar una mica de paciència-przyglądnę les regles i què passa a l'arxiu de vbenterprisetransaltor_seo (potser és una qüestió d'uns zminenych).Edita: Ara el seu Consell està deshabilitat, així I capgiren totalment veure el que està passant. Pàgina amb el missatge tradueix correctament com adreça 2n em va enviar a PM és vàlida (més que hauria de ser el fòrum. php/Fòrum /)-esmena i això està treballant pròpiament per traduccions. Esteu segur que hi és encara un problema, o pot, però, aquestes normes són correctes?

precylnet
26-04-10, 20:31
Hola, jo encara tinc un problema, la informació sobre el LP. La seva.

vBET
26-04-10, 23:17
Hola, jo encara tinc un problema, la informació sobre el LP. La seva.

Anar-hi.

roymogg
27-04-10, 21:19
Tinc la versió gratuïta de prova en el meu fòrum vb3.8 treballant molt bé i m'agradaria comprar això per el fòrum principal on VB4.02 Matías està instal lat.

Un dels temes em vaig adonar és que necessita pàgina aliaises estableix en blanc mentre que jo tinc actualment fòrum / index.php i fòrum / index.php? com el CMS està a l'arrel del domini i el fòrum està en el directori www-example-com/forum.

És molt fàcil ficar la pota i Matías tenen plugins caure tot el fòrum per a ...

Per què són l'espai en blanc aliaises? - Utilitza Matías aquí i al portal de l'arrel - ¿Quines són les seves opcions?

aplaudiments

roy

Són les instruccions precises d'integració aquí perquè puguem revisar abans de descarregar?

vBET
27-04-10, 21:52
Tinc la versió gratuïta de prova en el meu fòrum vb3.8 treballant molt bé i m'agradaria comprar això per el fòrum principal on VB4.02 Matías està instal lat.

Un dels temes em vaig adonar és que necessita pàgina aliaises estableix en blanc mentre que jo tinc actualment fòrum / index.php i fòrum / index.php? com el CMS està a l'arrel del domini i el fòrum està en el directori www-example-com/forum.

És molt fàcil ficar la pota i Matías tenen plugins caure tot el fòrum per a ...

Per què són l'espai en blanc aliaises? - Utilitza Matías aquí i al portal de l'arrel - ¿Quines són les seves opcions?

aplaudiments

roy

Són les instruccions precises d'integració aquí perquè puguem revisar abans de descarregar?

Tingueu en compte que els àlies de pàgina no s'ha d'estar en blanc més - és des de fa diverses versions:)

Si se segueix mostrant la informació en qualsevol lloc en el fòrum a terme - si us plau Doni'ns enllaç i el correcte:)

roymogg
01-05-10, 18:31
El alliais teva pàgina d'inici en blanc es troba en les instruccions per a la integració VBSO mostra en vbulletin.org.

això va ser version243 crec - és aquesta instrucció no és vàlida?

aplaudiments

RoyMogg

text en vb.org

Tinc enllaços SEO traducció, jo faig servir Matías i en la pàgina principal no s'està traduint - el que està malament?
En primer lloc, assegureu-vos que les seves regles htaccess estan bé -. Sobretot per als fòrums de subdirectori a la URL.
En segon lloc, no utilitzi Definir Homepage funcionalitat Àlies de Matías (assegureu-vos que està en blanc).

vBET
01-05-10, 21:52
El alliais teva pàgina d'inici en blanc es troba en les instruccions per a la integració VBSO mostra en vbulletin.org.

això va ser version243 crec - és aquesta instrucció no és vàlida?

aplaudiments

RoyMogg

text en vb.org

Tinc enllaços SEO traducció, jo faig servir Matías i en la pàgina principal no s'està traduint - el que està malament?
En primer lloc, assegureu-vos que les seves regles htaccess estan bé -. Sobretot per als fòrums de subdirectori a la URL.
En segon lloc, no utilitzi Definir Homepage funcionalitat Àlies de Matías (assegureu-vos que està en blanc).

Sí - això ja no és vàlida. Hem fet canvis que permet tenir àlies casa. Jo vaig a anar ara mateix per treure dades antics. Gràcies per assenyalar que a nosaltres:)

magmf
09-05-10, 13:50
i sobre els vincles de Matías d'articles cm i entrades de bloc?

¿Hi ha alguna cosa que necessitem canviar perquè això sigui possible?

vBET
09-05-10, 20:01
i sobre els vincles de Matías d'articles cm i entrades de bloc?

¿Hi ha alguna cosa que necessitem canviar perquè això sigui possible?

Aquests són traduïts per VBET - si us plau, consulteu les instruccions d'integració en readme.html en el paquet de VBET:)

trevis
13-05-10, 23:05
Hola, jo sé que parles per afegir. htaccess normes abans regles vbseo.php, però per molta gent això pot ser confús, ja que hi ha dues línies amb "vbseo.php".Aquí està l'original de el. htaccess vBSEO, podeu especificar la línia exacta que afegim les regles. htaccess vBET?



1 RewriteEngine On
2 RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
3 RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
4 RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
5 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
6 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
7 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
8 RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

trevis
14-05-10, 14:21
Si us plau pot algú enviar un exemple complet de. un "htaccess" que funciona amb vBET i vBSEO?Crec que la quantitat de correus (i pàgines) aquest fil és un exemple.[] s, Rafael.

vBET
15-05-10, 00:58
Hola, jo sé que parles per afegir. htaccess normes abans regles vbseo.php, però per molta gent això pot ser confús, ja que hi ha dues línies amb "vbseo.php".Aquí està l'original de el. htaccess vBSEO, podeu especificar la línia exacta que afegim les regles. htaccess vBET?



1 RewriteEngine On
2 RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
3 RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
4 RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
5 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
6 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
7 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
8 RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]


Que es descriu clarament per afegir regles VBET just abans de que totes les regles per vbseo.php Així que "just abans de que totes les regles per vbseo.php 'significa - abans de la primera, que és vbseo.php - no abans, no després.

No ens vam adonar que pot ser confús. Com suggereixes que l'hi descriuria? - Estarem encantats de tenir algun suggeriment de com millorar la seva descripció:)

vBET
15-05-10, 01:00
Si us plau pot algú enviar un exemple complet de. un "htaccess" que funciona amb vBET i vBSEO?Crec que la quantitat de correus (i pàgines) aquest fil és un exemple.[] s, Rafael.

Si us plau doni la seva real contingut htaccess i el fòrum URL - li enviarem de nou les regles amb els canvis apropiats:.)

trevis
15-05-10, 01:06
El lloc és www [punt] mandela [punt] org i el meu ". htaccess" és la següent:


RewriteEngine on

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^mandela\.org
RewriteRule ^(.*)$ http://www.mandela.org/$1 [R=permanent,L]

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^.*$
RewriteRule ^404\.shtml$ "http\:\/\/www\.mandela\.org" [R=301,L]

#RULES for SEO translation links without any SEO engine (on raw vBulletin links)
#If you are using vB 'Mod Rewrite Friendly URLs' then put those rules JUST BEFORE vB rules
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]

#vBulletin Standard Rules
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -s [OR]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -l [OR]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -d

RewriteRule ^.*$ - [NC,L]

# Forum
RewriteRule ^threads/.* showthread.php [QSA]
RewriteRule ^forums/.* forumdisplay.php [QSA]
RewriteRule ^members/.* member.php [QSA]
RewriteRule ^blogs/.* blog.php [QSA]
ReWriteRule ^entries/.* entry.php [QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -s [OR]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -l [OR]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -d

RewriteRule ^.*$ - [NC,L]

# MVC
RewriteRule ^(?:(.*?)(?:/|$))(.*|$)$ $1.php?r=$2 [QSA]


Sóc discapacitat amb Matías. He tractat de posar les seves regles abans que tots vbseo.php però vaig tenir bons resultats.

trevis
15-05-10, 01:09
Que es descriu clarament per afegir regles VBET just abans de que totes les regles per vbseo.php Així que "just abans de que totes les regles per vbseo.php 'significa - abans de la primera, que és vbseo.php - no abans, no després.

No ens vam adonar que pot ser confús. Com suggereixes que l'hi descriuria? - Estarem encantats de tenir algun suggeriment de com millorar la seva descripció:)
Per exemple, llegir les seves instruccions jo posaria els detalls de la seva htaccess entre les línies 3 i 4, que és correcte? Si ja provat i no funcionava: (

Jesh
21-05-10, 15:21
Aquí està el meu. Htaccess a l'arrel, amb els fòrums en l'arrel (per exemple, no tinc fòrums a la carpeta ni res, només escriure com així) Assegureu-vos que el llarg govern no està trencat (EG apagar "ajust de línia en Bloc de notes).


RewriteEngine On
Options +FollowSymLinks

# Redirect coinforums.com
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^(www\.)?uscoininfo\.com
RewriteRule (.*) http://www.coinforums.com/ [R=301,L]
# End Redirect from CoinForums.com


# Redirect to WWW
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^coinforums.com [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://www.coinforums.com/$1 [L,R=301]
# End Redirect to WWW

# vbSEO Sitemap
RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
# END

# vBET
# RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/gallery/(.*)?$ /gallery/$2?language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]



RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
# vBET End



# vBSEO Beg
#RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
#RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
#RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
#RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
#RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
#RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
# vBSEO End

VGF
21-05-10, 16:22
Aquí està el meu. Htaccess a l'arrel, amb els fòrums en l'arrel (per exemple, no tinc fòrums a la carpeta ni res, només escriure com així) Assegureu-vos que el llarg govern no està trencat (EG apagar "ajust de línia en Bloc de notes).


Sembla que alguna cosa que podria intentar, però el que és aquesta línia de?


RewriteRule / Galeria / $ 2? Language = $ 1 [L, QSA]

Jo no tinc una carpeta / galeria a l'arrel.

vBET
22-05-10, 23:23
Per exemple, llegir les seves instruccions jo posaria els detalls de la seva htaccess entre les línies 3 i 4, que és correcte? Si ja provat i no funcionava: (

Si no recordo malament assumpte ja resolt per PM - Corregeix-me si m'equivoco:)

vBET
22-05-10, 23:25
Sembla que alguna cosa que podria intentar, però el que és aquesta línia de?



Jo no tinc una carpeta / galeria a l'arrel.

Hi ha encara algun problema? Com a record ens resoldre a la tarda, però vol estar segur que està bé:)

Taurus
01-07-11, 13:41
Estic tenint un problema seriós aquí. Si us plau, ajuda.

Crec que podria tenir alguna cosa a veure amb la meva. Htaccess integració. Aquesta és la meva, és correcte, o vaig fer alguna cosa malament?


# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^windows8theme\.org$
RewriteRule ^(.*)$ http://windows8theme.org/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/index.php [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

# MONTH
<FilesMatch "\.(flv|gif|jpg|jpeg|png|ico|swf)$">
Header set Cache-Control "max-age=2592000"
</FilesMatch>

# WEEK
<FilesMatch "\.(js|css|pdf|txt)$">
Header set Cache-Control "max-age=604800"
</FilesMatch>

# DAY
<FilesMatch "\.(html|htm)$">
Header set Cache-Control "max-age=43200"
</FilesMatch>



vBET
01-07-11, 20:43
És un error. Si us plau, posi regles VBET abans del govern vbseo.php, encara després de la regla Sitemap Generator. En altres paraules entre les normes de sitemap (al principi) i vbseo.php (al final).


Estic tenint un problema seriós aquí. Si us plau, ajuda.

Crec que podria tenir alguna cosa a veure amb la meva. Htaccess integració. Aquesta és la meva, és correcte, o vaig fer alguna cosa malament?


# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^windows8theme\.org$
RewriteRule ^(.*)$ http://windows8theme.org/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/index.php [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

# MONTH
<FilesMatch "\.(flv|gif|jpg|jpeg|png|ico|swf)$">
Header set Cache-Control "max-age=2592000"
</FilesMatch>

# WEEK
<FilesMatch "\.(js|css|pdf|txt)$">
Header set Cache-Control "max-age=604800"
</FilesMatch>

# DAY
<FilesMatch "\.(html|htm)$">
Header set Cache-Control "max-age=43200"
</FilesMatch>



mykkal
26-08-12, 20:40
Xicots d'hey,

Estic tenint problemes amb el traductor. Ho tinc instal lat i introduïa la reescriptura de les regles al meu htaccess, però tinc 404 errors quan intento visiti l'url traduït. El subdirectori que el meu fòrum és en és "ocupació". Vostès xicots poden ajudar? Aquí és el meu htaccess.


# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On
RewriteRule ^[^/]+-f([0-9]+)(p([0-9]+))?.html$ vbseo.php?vbseourl=forumdisplay.php&f=$1&page=$3 [L]
RewriteRule ^[^/]+-t([0-9]+)(p([0-9]+))?.html$ vbseo.php?vbseourl=showthread.php&t=$1&page=$3 [L]
RewriteRule ^[^/]+-f([0-9]+)(p([0-9]+))?.html$ vbseo.php?vbseourl=forumdisplay.php&f=$1&page=$3 [L]
RewriteRule ^[^/]+-t([0-9]+)(p([0-9]+))?.html$ vbseo.php?vbseourl=showthread.php&t=$1&page=$3 [L]

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/jobs/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/jobs/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbseourl=
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|chat|cron)
RewriteRule ^(.*\.php(/.*)?)$ vbseo.php?vbseourl=$1 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !\.(jpg|gif)$
RewriteRule ^(archive/.*)$ vbseo.php?vbseourl=$1 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php?vbseourl=$1 [L,QSA]

php_flag magic_quotes_sybase 0
php_flag suhosin.cookie.encrypt Off
php_value suhosin.request.max_vars 2048
php_value suhosin.post.max_vars 2048
<Files 403.shtml>
order allow,deny
allow from all
</Files>

deny from 41.
deny from 190.58.246.214
deny from 196.29.219.35
deny from 81.18.42.117

mykkal
26-08-12, 22:12
Xicots d'hey,

tenint problemes que aconsegueixen vbet per treballar en el meu mymodeltalk.com lloc. He afegit tot a l'arxiu de htcaccess com vostè veure a continuació, però quan faig clic a una traducció em dóna un error 404. Tenim el nostre fòrum en llocs de treball de subdirectori. Algunes idees de què hauria de fer?


# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On
RewriteRule ^[^/]+-f([0-9]+)(p([0-9]+))?.html$ vbseo.php?vbseourl=forumdisplay.php&f=$1&page=$3 [L]
RewriteRule ^[^/]+-t([0-9]+)(p([0-9]+))?.html$ vbseo.php?vbseourl=showthread.php&t=$1&page=$3 [L]
RewriteRule ^[^/]+-f([0-9]+)(p([0-9]+))?.html$ vbseo.php?vbseourl=forumdisplay.php&f=$1&page=$3 [L]
RewriteRule ^[^/]+-t([0-9]+)(p([0-9]+))?.html$ vbseo.php?vbseourl=showthread.php&t=$1&page=$3 [L]

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/jobs/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/jobs/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbseourl=
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|chat|cron)
RewriteRule ^(.*\.php(/.*)?)$ vbseo.php?vbseourl=$1 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !\.(jpg|gif)$
RewriteRule ^(archive/.*)$ vbseo.php?vbseourl=$1 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php?vbseourl=$1 [L,QSA]

php_flag magic_quotes_sybase 0
php_flag suhosin.cookie.encrypt Off
php_value suhosin.request.max_vars 2048
php_value suhosin.post.max_vars 2048
<Files 403.shtml>
order allow,deny
allow from all
</Files>

deny from 41.
deny from 190.58.246.214
deny from 196.29.219.35
deny from 81.18.42.117

Marcin Kalak
27-08-12, 14:27
Introduïu-lo a htaccess:


# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /
RewriteEngine On
RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/jobs/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/jobs/$2 [L,QSA]


RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteRule ^[^/]+-f([0-9]+)(p([0-9]+))?.html$ vbseo.php?vbseourl=forumdisplay.php&f=$1&page=$3 [L]
RewriteRule ^[^/]+-t([0-9]+)(p([0-9]+))?.html$ vbseo.php?vbseourl=showthread.php&t=$1&page=$3 [L]
RewriteRule ^[^/]+-f([0-9]+)(p([0-9]+))?.html$ vbseo.php?vbseourl=forumdisplay.php&f=$1&page=$3 [L]
RewriteRule ^[^/]+-t([0-9]+)(p([0-9]+))?.html$ vbseo.php?vbseourl=showthread.php&t=$1&page=$3 [L]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbseourl=
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|chat|cron)
RewriteRule ^(.*\.php(/.*)?)$ vbseo.php?vbseourl=$1 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !\.(jpg|gif)$
RewriteRule ^(archive/.*)$ vbseo.php?vbseourl=$1 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php?vbseourl=$1 [L,QSA]

php_flag magic_quotes_sybase 0
php_flag suhosin.cookie.encrypt Off
php_value suhosin.request.max_vars 2048
php_value suhosin.post.max_vars 2048
<Files 403.shtml>
order allow,deny
allow from all
</Files>

deny from 41.
deny from 190.58.246.214
deny from 196.29.219.35
deny from 81.18.42.117

Llocs han de traduir bo i enllaços hauria de funcionar, però els enllaços no pot traduir. A continuació, pot voler considerar l'actualització i fent vBSEO plena integració de vBET.

mykkal
28-08-12, 20:43
Hola allà, jo no entenc el que està dient? Què vols dir per la completa integració VBSEO amb VBET?
Per què no és això treballant ara? Alguna cosa no està configurat correctament? He seguit les instruccions d'instal·lació.



Llocs han de traduir bo i enllaços hauria de funcionar, però els enllaços no pot traduir. A continuació, pot voler considerar l'actualització i fent vBSEO plena integració de vBET.

Marcin Kalak
29-08-12, 11:08
Si no funciona. aquest htaccess recomano que millori a l'última versió de vBSEO i l'execució de la configuració completa una altra vegada, que és a vBET/do-not-upload/readme.html

marcostutu
27-09-14, 08:49
Como faço para usar com vBSEO o com o Nginx?

Marcin Kalak
04-10-14, 19:15
vBET treballa amb nginx i Matías, exemples de regles que trobareu a l'arxiu:

do-not-upload/Tools/redirecting-rules/nginx.txt

Fabiano
23-05-15, 23:41
No estic aconseguint realitzar el procediment de les URL's curtes, meu .htaccess est&agrave; aix&iacute;:


RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
RewriteBase /

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.mysite\.com
RewriteRule (.*) http://www.mysite.com/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap|api\.php)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

Si jo em quedo amb les normes llargues I poden fer funcionar, però vull que funciona de la millor manera possible que és amb dues cartes www.mysite/XY/forum.phpVocês pot modificar-lo per la forma correcta si us plau?

Marcin Kalak
25-05-15, 09:08
Si NO estàs utilitzant enllaços amb part de 2 signes i.e: yourforum.com/XY/ llavors prova això:


RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
RewriteBase /

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.mysite\.com
RewriteRule (.*) http://www.mysite.com/$1 [L,R=301]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap|api\.php)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

Fabiano
26-05-15, 01:56
Marcin gràcies, treballava ara amb aquesta. htaccessSugestão: inclouen la. htaccess a punt el "Altre" dins del cremallera. Això facilitaria molt. Gràcies.

Marcin Kalak
26-05-15, 11:57
M'alegro que et pugui ajudar. Hem posat consells i exemples en el fitxer do-not-upload/tools/redirecting-rules/.htaccess i do-not-upload/tools/redirecting-rules/short-redirecting-rules/.htaccess.

Fabiano
24-06-15, 00:56
Marcin, em vaig adonar ara que alguns idiomes no estan sent redirigits. L&#39;enllaç es realitza la redirecció, però en fer clic a l&#39;enllaç va a la Casa. Què pot ser? El meu .htaccess és com l&#39;últim missatge:


RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
RewriteBase /

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(..|zh-CN|zh-TW)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.mysite\.com
RewriteRule (.*) http://www.mysite.com/$1 [L,R=301]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap|api\.php)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

Exemple: http://www.xxxxxxx.com/iw/coroas-e-mulheres/2323/%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%94-%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%91%D7%94-%D7%90%D7%91%D7%9C-%D7%90%D7%91%D7%90-%D7%9C%D7%A2%D7%96%D7%90%D7%96%D7%9C.html

Marcin Kalak
24-06-15, 08:20
Si us plau enviar-me uns detalls d'accés del PM a Admin CP, vBSEO CP i FTP. Comprovaré què està anant en allà :)

Marcin Kalak
25-06-15, 08:40
Heu de configurar l'opció AdminCP->vBSEO->Tauler de Control->Configuració General->el Caràcter de Substitució->Substitueix els Caràcters No anglesos a la Url? per Mantenir els Caràcters No anglesos a la Url.

yogasek
08-04-16, 17:51
Tinc un problema amb títol de fòrum tradueix i caràcters en urls.

1. Veig que aquest fòrum té aquest problema mateix ell llauna per resoldre?

Oferta sprzedaży domeny xxxx.pl (xxxx) (http://www.xxxx.pl/en/poczatkujacy/)
Ha de ser:
Oferta sprzedaży domeny xxxx.pl (xxxx) (http://www.xxxx.pl/en/begginer/)

2.
Quan i log dins, no-english els caràcters treballa bé i paraules d'abrillantador són exemple de substitució: ą->un.
Malauradament els convidats tenen unes paraules d'abrillantador eliminades tan vbet tenir uns enllaços dolents.
Com per resoldre això?

Després que login:
Oferta sprzedaży domeny xxxx.pl (xxxx) (http://www.xxxx.pl/filtry-czastek-stalych/)

Convidats:
http://www.carcode.pl/filtry-cz-stek-sta-ych/

Marcin Kalak
09-04-16, 07:24
1. Nom de fòrum de la traducció no és possible.
2. Prova netejar els continguts d'una carpeta vbet_guestcache/en/.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1