PDA

Visa fullständig version: Löste vBSEO fråga

Taurus
27-08-10, 17:58
Ja detta är bara bra. Eftersom vBSEO inte stöder VBET de inte kommer att ge mig stöd. Nu sitter jag med frågan om permalänkar enbart visas på de första 2 inlägg. Jag hoppas verkligen att ni kan hjälpa mig med detta.

kamilkurczak
29-08-10, 15:59
ok, Oxen jag försöka hjälpa dig med denna fråga.
kan jag använda samma inloggning och lösenord till din admincp som förut?

kamilkurczak
30-08-10, 08:58
hej,
Kan du förklara bättre denna fråga? för om jag går till på denna webbplats:
[Nyheter] Mozilla att starta den automatiska uppdateringar för Firefox 4 - CreativX (http://creativx.net/forums/news/17093-mozilla-start-auto-updates-firefox-4-a.html)
och försök att klicka här: # 9 det göra en länk permalink:
[Nyheter] Mozilla att starta den automatiska uppdateringar för Firefox 4 - CreativX (http://creativx.net/forums/news/17093-mozilla-start-auto-updates-firefox-4-a.html # post111838)
om jag översätta sidan till PL:
[Nyheter] Mozilla, Åby rozpocząć automatyczne aktualizacje DLA programu Firefox 4 - CreativX
och göra permalink till exempel: # 4 - det fortfarande göra en länk permalink:
[Nyheter] Mozilla, Åby rozpoczÄ ... en ‡ automatyczne aktualizacje DLA programu Firefox 4 - CreativX

vBET och vBSEO är aktiverade

Taurus
30-08-10, 12:22
Det enda sättet att få det att fungera var för mig att ändra den faktiska inlägg nummer med Permalinks. Så det är i grunden fungerar nu.

kamilkurczak
30-08-10, 14:20
ok så jag markera denna tråd som löst

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1