PDA

Visa fullständig version: Problem med inköp vBET

RootShell
21-02-10, 00:03
Hej Admin,

Jag ville köpa Professional Edition för att uppgradera från lite en, men jag är från Marocko, och vi kan inte skicka pengar utanför, eftersom mitt land är under-developped.
Paypal, 2Checkout, Alertpay, Moneybookers **********. (Alla har problem med marockanska och andra länder arabiska: ()
Jag skapade mitt eget företag har möjlighet att skicka pengar ut, men den budget som krävs är mycket större än den verkliga jag.
finns det något sätt att betala online?
Hälsningar.

vBET
21-02-10, 11:48
Har Western Union fungerar i ditt land? Hur fick du betala för vBulletin? Kan du be någon vän från andra länder att betala för dig och ge honom pengarna tillbaka på något sätt?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vB Enterprise Translator 4.10.1