PDA

Visa fullständig version: Löste Flaggor visas inte på Safari, Chrome

catfish_pete
22-08-11, 16:50
Hej -

Köra den senaste versionen av VBET (4.4.1) och även om pop-up-ruta på rullgardinsmenyn fungerar bra i IE och Fox, ingenting som visar (se skärmdump) på Safari eller Chrome. Kan du hjälpa till?

PS - ditt forum kommer inte att låta mig ladda upp jpg screenshot. Kan skicka det till dig.

kamilkurczak
24-08-11, 21:52
hej, jag kan inte hitta denna dropdown på ditt forum, kanske du har det avstängt? för att kunna gå bara för att admincp-> vbet-> flags-> Översättningar rullgardinsmenyn position.
kanske du inte kan skicka skärmen genom PM?

vBET
29-08-11, 20:23
Jag kollade också och kan inte se det även på IE. Använd Kamil finns tips och se till att den är påslagen.

vBET
16-09-11, 17:15
Har du fortfarande behöver hjälp här och frågan är löst? :)

r.dziadusz
24-09-11, 07:52
Inget svar, anser att det är löst

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1