PDA

Visa fullständig version: vBET 3.2.2 - snabb korrigering pack

vBET
11-12-09, 22:57
Hej.

Vi upptäckte små men viktiga bugg i vBET 3.2.2. Det skadar inte din funktion på något sätt, men vi rekommenderar att ladda ner igen version 3.2.2 och från denna korrigerade paketet ladda upp till din server igen 2 filer från uppladdningskatalogen:
- / Includes / vbenterprisetranslator_functions.php
- / Includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php

Bug är relaterat till att skicka referensrubrik vilket är nödvändigt för av Google TOS. Gör quick fix som beskrivs nedan för att vara helt kompatibel med Google TOS.

Om du kör lägre version så fullständig uppdatering är nödvändig.

yahoooh
12-12-09, 07:43
Arabiska Tzarbatjah samma riktning som de engelska och franska språken på arabiska skrift i början av ämnet från höger till vänster, inte från vänster till höger

yahoooh
12-12-09, 07:47
jag fortfarande har blockerats från Google
kan u hjälpa mig genom att skicka e-post till dem
min sida: alwatanyh.com

vBET
12-12-09, 16:10
Arabiska Tzarbatjah samma riktning som de engelska och franska språken på arabiska skrift i början av ämnet från höger till vänster, inte från vänster till höger

Det beskrivs vad som är fast i snabb korrigering Pack - andra saker kommer i 3.3.0

vBET
12-12-09, 16:11
jag fortfarande har blockerats från Google
kan u hjälpa mig genom att skicka e-post till dem
min sida: alwatanyh.com

Vänligen håll dig till tråden där är hela historien. Fråga om det där och vi kommer att skriva till dig innehållet i budskapet som du kan skicka e-post till Google:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1