PDA

Visa fullständig version: Avinstallera Fråga

vbetter
20-05-11, 19:45
Om jag avinstallerade vBET efter användning, vad skulle hända med de inlägg som gjorts i andra språk? Sparas de som översatt eller på originalspråket de skrevs in på mitt forum?

Till exempel:
Mitt forum är på engelska och jag installera vBET - nu inlägg görs i andra språk, stor. Men om jag avinstallerar kommer jag vara kvar med ett forum fyllt med inlägg i olika språk eller kan de alla vara frälsta som översatt engelska inlägg?

kamilkurczak
21-05-11, 00:19
dina inlägg kommer att stanna i originalspråk. men du kan ha dina inlägg innehåll inom vbet språkkoden (beroende på valt alternativ) och språk-taggar kommer att bo i dina inlägg pernamently.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1