PDA

View Full Version: Afinstaller Spørgsmål

vbetter
20-05-11, 19:45
Hvis jeg afinstalleret vBET efter brug, hvad ville der ske med de stillinger, der foretages i andre sprog? Er de gemmes som oversat, eller den originale sprog, de blev skrevet ind på mit forum?

For eksempel:
Mit forum er på engelsk og jeg installere vBET - nu indlæg er ved at blive lavet på andre sprog, stor. Men hvis jeg afinstallerer, vil jeg være tilbage med et forum fyldt med indlæg på forskellige sprog eller kan de alle gemmes som oversat engelsk indlæg?

kamilkurczak
21-05-11, 00:19
dine indlæg bliver i originalsproget. men du kan få dit indlæg indhold inde vbet sprogkode (ifølge valgte løsning) og sprog tags vil blive i dine indlæg pernamently.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1