PDA

Visa fullständig version: Löste vBulletin mallar

meawar
29-10-10, 00:55
Hej, jag har ett problem med vBulletin 3,6 och 3,8. Han vill lägga till en kolumn till vänster om min mall, jag hittade mallen variabeln $ homapage sidan ['nazwaTemplate'], så jag skapade en ny mall och jag lagt homepage_proba till startsidan $ sidan ['försök'] men det ger inte något. Jag kommer bara till de redan lagt till flera mallar för namnet homepage_ex och inducerar dem när de kan se det och tyvärr inte nytt. Oavsett om cachen kan vin? Om ja, ta bort cacheminnet information? Snälla hjälp dechiffrera problemet.

kamilkurczak
29-10-10, 08:26
hej,
Skriv här häxa version av vBET har du?
vänligen klistra in här en URL till din sajt:)

meawar
01-11-10, 12:05
Indexet filen måste du lägga till två poster:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1