Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Google Bot feil

Medlem
    Ble medlem
    November 2009

Default Google Bot feil

Text automatically translated from: German to: Norwegian
    Translated text
    Hei,

Jeg mottatt følgende melding fra Google Webmaster Tools fra Google:
    Googlebot har oppstått mens gjennomsøke nettstedet ditt "http://www.2-wheel-planet.de/" et problem.
    Googlebot har funnet på nettstedet ditt et ekstremt høyt antall lenker. Dette kan indikere et problem i URL-strukturen på ditt nettsted. Må kanskje Googlebot unødvendig gjennomgang en rekke ulike nettadresser som henviser til identisk eller lignende innhold, eller krypende deler av nettstedet ditt som ikke egentlig ment. Dette Googlebot kan ikke indeksere hele innholdet på webområdet ditt eller forbruke vesentlig mer båndbredde enn nødvendig.
    For mer informasjon om dette problemet
    Her er en liste av prøven nettadresser som kan forårsake problemer. Vær oppmerksom på at denne listen inneholder ikke nødvendigvis noen problematisk webadressene på webområdet ditt.

Original text
    Sist endret av vBET; 13-09-10 på 14:13. Årsak: BBCode

Michał Podbielski (vBET Personale)
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg sjekker disse lenkene akkurat nå. Pelase fortelle du har blokkert tilgangen til irrelevante sider av robots.txt (dvs. medlem sider og så videre?)? Hvis ikke kan du se her: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1508

Ble medlem
    Oktober 2009

Alle sider fra disse lenkene er brutt - i bunnteksten therea er mye synlig JavaScript-kode. Og det vises på hver oversatt side på forumet ditt. Rådfør trenger du ASIST med dette problemet - hvis ja vennligst PM tilgang detaljer. Jeg er ikke sikker kan det være årsaken til dette Google melding, men det kan være relatert.
    Sist endret av vBET; 13-09-10 på 14:21.

Ble medlem
    Oktober 2009

OK - Jeg tror det kan være relatert og det kan være grunnen til dette problemet. Vennligst merk at alle sider danner ha disse lenkene lite innhold, så det meste inkludert tekst er fra denne brutt script. Det er derfor Google ser alle de sidene som svært like. Løse dette burde løse Google problemet

Medlem
    Ble medlem
    November 2009

\u003cbr /\u003e Hei, \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e takk for sjekk ditt. \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Jeg har sendt deg Admin Tilgang via PM. \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Takk! \u003cbr /\u003e

Ble medlem
    Oktober 2009

Going der i noen minutter.

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg kom akkurat passende tilgang detaljer, kom dit, og det er ingen problem. Det bare borte - Jeg gjorde ingenting på kloakken ... På dette tidspunktet er jeg ikke i stand til å reprodusere problemet. Det virker som den ikke eksisterer lenger. Jeg vet ikke at noen konfigurasjonsendringer ble gjort av admins.

Hvis du vil se dette spørsmålet igjen kan du skrive her. På dette tidspunktet det anses løst.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •