PDA

View Full Version: Løst VBulletin 404-side har skjerm feil - store bug

Snake
14-07-10, 18:13
Funnet en ny feil, i utgangspunktet med vbet aktivert vBulletin 404-side mister all css og formatering.

Den gjør det på dette forumet også;

Jeg ville veldig gjerne en rask løsning for dette, gjør det min forumet ser dårlig.

Thanks.

kamilkurczak
15-07-10, 13:48
ok, bekreftet .. dette er en vBET bug. Jeg vil prøve å fikse det.

kamilkurczak
15-07-10, 16:30
Jeg fant koden med bug. dette er i global_start kroken i vBET php fil.
Jeg la merke til den delen av koden der feilen er. Nå er jeg jobber med løsningen.

Snake
19-07-10, 23:09
Gode nyheter, når tror du at du vil ha en fix?

vBET
20-07-10, 21:39
Hei:) Vær oppmerksom på at jeg er tilbake - og jeg vil håndtere dette problemet. Jeg har få problemer på ryggen min, men vil prøve å håndtere det asap. Kan ikke si nøyaktig når, men føler seg fri til å sparke meg hvis jeg ikke vil svare deg i 2 dager;)

Snake
20-07-10, 21:42
ok takk. :)

vBET
22-07-10, 07:22
Faste og vil bli inkludert i neste utgivelse. For quick fix vennligst:
1. Rediger / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Finn:

$threadrow = verify_id('thread', $_GET['t'], 1, 1);
$threadurl = $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumdir'].'/'.vbseo_thread_url_row($threadrow, $_GET['page'] ? $_GET['page'] : 1);
if ($threadrow && $threadurl != $_SERVER['VBSEO_URI']) {
exec_header_redirect($threadurl);
}

3. Erstatt av:

$threadrow = verify_id('thread', $_GET['t'], false, 1);
if ($threadrow) {
$threadurl = $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumdir'].'/'.vbseo_thread_url_row($threadrow, $_GET['page'] ? $_GET['page'] : 1);
if ($threadrow && $threadurl != $_SERVER['VBSEO_URI']) {
exec_header_redirect($threadurl);
}
}

Snake
22-07-10, 09:04
Ikke fungerer, bare få blank hvit side på forumet mitt.

kamilkurczak
22-07-10, 09:30
ok, er koden redigert, nå koden fungerer bra.
Jeg slettet denne delen:

$_SERVER['VBSEO_URI']);

det gjort en php feil

Snake
22-07-10, 10:02
Ser bra ut, takk.

vBET
22-07-10, 14:29
Ja - beklager. Det var en del av logg som ikke ble fjernet av addident. Thanks Kamil for korreksjon:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1