PDA

View Full Version: Løst korrupte cache bordene

steve
05-07-10, 20:12
Jeg har noen korrupte cache bordene, trenger jeg å droppe alle cache bordene før du installerer dette? eller kan jeg bare slippe korrupte bord og forventer at de skal bli re-opprettet ved reinstallere?

takk

kamilkurczak
05-07-10, 20:59
For det første, bruk dette verktøy:
Admin CP -> Vedlikehold -> Reparasjon / Optimaliser Tabeller
med dette verktøy kan du lagre din cache.

Hvis dette ikke vil fungere:
1. slipp fra databasen alle korrupte cache bordene.
2. slette og importere igjen product.xml fil fra vBET gjør-ikke-upload mappen

vBET hver gang du prøver å legge til tabeller. Jeg sjekket det og det fungerer. Slettede bord ble lagt, og de eksisterende tabellene er de samme som tidligere.

:)

steve
05-07-10, 22:46
For det første, bruk dette verktøy:
Admin CP -> Vedlikehold -> Reparasjon / Optimaliser Tabeller
med dette verktøy kan du lagre din cache.

Hvis dette ikke vil fungere:
1. slipp fra databasen alle korrupte cache bordene.
2. slette og importere igjen product.xml fil fra vBET gjør-ikke-upload mappen

vBET hver gang du prøver å legge til tabeller. Jeg sjekket det og det fungerer. Slettede bord ble lagt, og de eksisterende tabellene er de samme som tidligere.

:)

Takket Ill gi det en sjanse.

mario06
07-07-10, 09:22
Du kan gå i myadmin og prøve en reparasjon hvis jeg ikke fungerer tømme cache bordene manuelt deretter optimalisere, sa Michael at han hadde satt en automatisk vbet bord flusher i sin neste versjon i admincp:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1