PDA

View Full Version: Opgelost corrupte cache tabellen

steve
05-07-10, 20:12
Ik heb een aantal corrupte cache tabellen, moet ik alle cache tabellen vallen opnieuw op voordat u dit? of kan ik gewoon laten vallen van de corrupte tafels en verwachten dat ze opnieuw worden aangemaakt op opnieuw te installeren?

bedankt

kamilkurczak
05-07-10, 20:59
In de eerste plaats gebruik van deze tools:
Admin CP -> Onderhoud -> Reparatie / Optimize Tafels
met deze tools kunt u uw cache.

Als dit niet werkt:
1. druppel uit uw database alle corrupte cache tabellen.
2. verwijderen en opnieuw importeren bestand product.xml van vBET do-not-upload map

vBET elke keer proberen om tabellen toe te voegen. Ik controleerde het en het werkt. Verwijderde tafels werden toegevoegd en de bestaande tabellen zijn dezelfde als voorheen.

:)

steve
05-07-10, 22:46
In de eerste plaats gebruik van deze tools:
Admin CP -> Onderhoud -> Reparatie / Optimize Tafels
met deze tools kunt u uw cache.

Als dit niet werkt:
1. druppel uit uw database alle corrupte cache tabellen.
2. verwijderen en opnieuw importeren bestand product.xml van vBET do-not-upload map

vBET elke keer proberen om tabellen toe te voegen. Ik controleerde het en het werkt. Verwijderde tafels werden toegevoegd en de bestaande tabellen zijn dezelfde als voorheen.

:)

Dankzij Ziek het eens te proberen.

mario06
07-07-10, 09:22
Je kunt gaan in MyAdmin en proberen een reparatie als ik niet werkt legen van de cache tabellen handmatig vervolgens te optimaliseren, Michael zei dat hij een automatische vbet tabel flusher in zijn volgende versie in de admincp:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1