PDA

View Full Version: vBET 3.0.0 tilgjengelig nå for valgt fora

vBET
23-10-09, 15:29
Hei:)

Kanskje du ikke vet, men vBET er allerede brukt for måneder av hundrevis av fora:) Mange forumet eiere bruker det og ta fordeler av dette unike produktet. Mange av dem støttes også vBET da det fortsatt var gratis (vær oppmerksom på at vBET 2.x er fortsatt gratis - bare mye mindre funksjoner enn vBET 3.x).

Og jeg vil takke alle forumet eiere som støttet dette produktet. Fra i dag vBET 3.0.0 er tilgjengelig for:
imported_silkroad, Megatr0n, KrisP, nectons, CareyCrew, ghisirds, vitoreis, Dai-kun, CYC, mosz, CThiessen, actolearn, jaconi, andie215, yahoooh, bollie, chick

De som brukernavn er fra vbulletin.org og hvis du er interessert om detaljer se her: vBulletin.org Forum - View Single Post - BB Enterprise Oversetter (http://www.vbulletin.org/forum/showpost.php?p=1896325&postcount = 720)

Takk alle igjen og ha mye moro med vBET 3.0.0:)

rstankiewicz
27-10-09, 23:22
Hei der,

Er det noen estimert tidslinjen vBET3.0.0 's tilgjengelighet for kjøpet? Jeg har en klient som er veldig interessert i å bruke funksjonalitet, og ønsker å gi dem et estimat på tidslinjen og kostnader.

Takk,
-Ray

vBET
29-10-09, 00:48
Vi ønsker å gjøre den tilgjengelig i 2 uker:) noe mellom 2-4 uker er mer trygg estimering:)

rstankiewicz
29-10-09, 14:48
Takk så mye for å svare. Eventuelle ord på prisingen som vil bli belastet for denne versjonen?

vBET
01-11-09, 16:17
Endelige prisingen er ikke satt ennå, men jeg vil legge til at vi planlegger flott markedsføring for første måned for å selge - 50% rabatt:)

vBET
06-11-09, 01:30
Det er ikke lett å si for meg, og jeg trodde aldri at dette vil skje, men: Jeg beklager at jeg ga frie lisenser til mennesker som uegennyttig hjalp meg med donasjoner

Jeg bare få innlegg (flyttet denne til PM) med utpressing fra en fyr som ikke gjelde for nevnte gruppe, som enten jeg vil gi ham noen spesielle tilbud eller han vil skrive stygge ting om meg på vbulletin.org ... Jeg var virkelig glad for å gi deg min gave, dessverre nå jeg begynner å angre på grunn av handlinger av noen folk som vil ha meg til å være uærlig med kunngjøringen min og enda er threating meg å gjøre dette ...

Det var virkelig ikke min hensikt å gjøre noen mennesker til å oppføre seg sånn. Jeg beklager at jeg ikke er lykkelig på grunn av gaven min lenger. Og jeg er lei for at det presser noen mennesker til en slik atferd. Det høres virkelig forferdelig, at det å være takknemlig for mennesker som uegennyttig hjalp meg, var min største tabbe i å håndtere vBET. Dessverre i dette øyeblikk føler jeg det er sant ... : (

steve
06-11-09, 11:57
Det er ikke lett å si for meg, og jeg trodde aldri at dette vil skje, men: Jeg beklager at jeg ga frie lisenser til mennesker som uegennyttig hjalp meg med donasjoner

Jeg bare få innlegg (flyttet denne til PM) med utpressing fra en fyr som ikke gjelde for nevnte gruppe, som enten jeg vil gi ham noen spesielle tilbud eller han vil skrive stygge ting om meg på vbulletin.org ... Jeg var virkelig glad for å gi deg min gave, dessverre nå jeg begynner å angre på grunn av handlinger av noen folk som vil ha meg til å være uærlig med kunngjøringen min og enda er threating meg å gjøre dette ...

Det var virkelig ikke min hensikt å gjøre noen mennesker til å oppføre seg sånn. Jeg beklager at jeg ikke er lykkelig på grunn av gaven min lenger. Og jeg er lei for at det presser noen mennesker til en slik atferd. Det høres virkelig forferdelig, at det å være takknemlig for mennesker som uegennyttig hjalp meg, var min største tabbe i å håndtere vBET. Dessverre i dette øyeblikk føler jeg det er sant ... : (

Strange, er business sånn. Det har tatt meg et par år (kanskje 10) for å lære hvordan man skal håndtere denne typen ting effektivt. Slik jeg ser det er, folk ta beslutninger for alle slags grunner, de er sjelden personlig så ikke ta dem personlig.

Folk som teller vil nesten alltid se gjennom ærekrenkende påstander eller løgner. De fleste vil ha nok intelligens til å gjøre opp sin egen mening, det ville være arrogant å tro noe annet.

Hva vi snakker om her er effektivt 12 cents per dag, er det ingen lover mot godtar dere ikke 12 cents per dag fra denne personen. Det er imidlertid lover mot ham baktaling din bedrift, bli venner med en advokat: D

maxvb
14-11-09, 21:11
Enten vil jeg ha noen spesielle tilbudet eller at han ville skrive stygge ting om meg i vbulletin.org
Kun vBET ikke omsorg for disse menneskene .. Deres atferd er svært dårlig og ut av virksomheten din og din kreativitet jeg ønsker deg lykke til:):)

vBET
14-11-09, 23:33
Kun vBET ikke omsorg for disse menneskene .. Deres atferd er svært dårlig og ut av virksomheten din og din kreativitet jeg ønsker deg lykke til:):)

Takk for gode ord:) Uansett - hvem ville trodd, at å lage diskusjon i ulike språk kan være så enkelt. Jeg forstår hvert din setning: D

steve
03-09-14, 10:39
Takk for gode ord:) Uansett - hvem ville trodd, at å lage diskusjon i ulike språk kan være så enkelt. Jeg forstår hvert din setning: D

veldig sant!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET Translator 4.10.1