View Full Version: vBET 3.0.0 nyt saatavilla valittu foorumit
Hi:)
Ehkä et tiedä, mutta vBET käytetään jo kuukauden satoja foorumeita:) Monet foorumi omistajat käyttävät sitä ja ota hyöty tämän ainutlaatuisen tuotteen. Monet heistä myös tukea vBET kun se oli vielä ilmainen (Huomaa, että vBET 2.x on vielä vapaana - vain paljon vähemmän ominaisuuksia kuin vBET 3.x).
Ja haluan kiittää kaikkia foorumin omistajat, jotka tukevat tätä tuotetta. Tästä päivästä lähtien vBET 3.0.0 on saatavissa:
imported_silkroad, Megatr0n, Krisp, nectons, CareyCrew, ghisirds, vitoreis, Dai-KUN, cyc, mosz, CThiessen, actolearn, jaconi, andie215, yahoooh, bollie, chick
Ne tunnukset ovat peräisin vbulletin.org ja jos olet kiinnostunut tarkemmin täältä: vBulletin.org Forum - View Single Post - VB Enterprise Kääntäjä (http://www.vbulletin.org/forum/showpost.php?p=1896325&postcount = 720)
Kiitos kaikille taas ja pitävät hauskaa kanssa vBET 3.0.0:)
rstankiewicz
27-10-09, 23:22
Moi,
Onko arvioitu aikataulu on vBET3.0.0 n saatavuuden ostaa? Olen asiakas, joka on hyvin kiinnostunut käyttämään toimintoja, ja haluan antaa heille arvio aikajanan ja kustannuksia.
Thanks,
-Ray
Haluamme antaa tieto 2 viikkoa:) jotain välillä 2-4 viikkoa on turvallinen arvio:)
rstankiewicz
29-10-09, 14:48
Kiitos niin paljon vastata. Jokainen sana hinnoittelusta veloitetaan tässä versiossa?
Lopullinen hinnoittelu ei ole asetettu vielä, mutta aion lisätä, että me suunnittelemme suuria promootion ensimmäisen kuukauden myynti - 50% alennus:)
Ei ole helppo sanoa minulle, enkä koskaan ajatellut, että tämä tapahtuu, mutta: Olen pahoillani, että annoin vapaa lisenssejä ihmisiä disinterestedly auttoi minua lahjoituksilla
Saan vain postitse (siirretty tämä PM) kanssa kiristystä yksi kaveri joka ei koske mainitun ryhmän, että joko minä annan hänelle jokin erityinen tarjous tai hän kirjoittaa huonoja asioita minut vbulletin.org ... Olin todella iloinen voidessani antaa teille lahjaksi, valitettavasti nyt olen alkanut katua sitä, koska toiminta joitakin ihmisiä, jotka haluavat minun olevan epärehellisiä minun ilmoitus ja jopa ovat threating minun kannaltani ...
Se ei todellakaan ollut tarkoitukseni tehdä joitakin ihmisiä käyttäytymään tuolla tavalla. Olen pahoillani, että en ole tyytyväinen, koska lahjani enää. Ja olen pahoillani, että se työntää jotkut tällaiseen käyttäytymiseen. Se todellakin kuulostaa kamala, että on kiitollinen ihmisille, jotka disinterestedly auttoi minua, oli minun suurin virhe hallinnassa vBET. Valitettavasti juuri tällä hetkellä minusta se on totta ... : (
Ei ole helppo sanoa minulle, enkä koskaan ajatellut, että tämä tapahtuu, mutta: Olen pahoillani, että annoin vapaa lisenssejä ihmisiä disinterestedly auttoi minua lahjoituksilla
Saan vain postitse (siirretty tämä PM) kanssa kiristystä yksi kaveri joka ei koske mainitun ryhmän, että joko minä annan hänelle jokin erityinen tarjous tai hän kirjoittaa huonoja asioita minut vbulletin.org ... Olin todella iloinen voidessani antaa teille lahjaksi, valitettavasti nyt olen alkanut katua sitä, koska toiminta joitakin ihmisiä, jotka haluavat minun olevan epärehellisiä minun ilmoitus ja jopa ovat threating minun kannaltani ...
Se ei todellakaan ollut tarkoitukseni tehdä joitakin ihmisiä käyttäytymään tuolla tavalla. Olen pahoillani, että en ole tyytyväinen, koska lahjani enää. Ja olen pahoillani, että se työntää jotkut tällaiseen käyttäytymiseen. Se todellakin kuulostaa kamala, että on kiitollinen ihmisille, jotka disinterestedly auttoi minua, oli minun suurin virhe hallinnassa vBET. Valitettavasti juuri tällä hetkellä minusta se on totta ... : (
Strange, liike on sellainen. Se on vienyt minua muutaman vuoden (ehkä 10) oppia käsittelemään tällaista asiaa tehokkaasti. Näen sen, ihmiset tekevät liiketoimintaa koskevia päätöksiä kaikenlaisia syitä, he harvoin henkilökohtaisen joten älä ota niitä henkilökohtaisesti.
Ihmiset jotka laskevat lähes aina nähdä läpi herjaavaa väittää tai valheita. Useimmat ihmiset on tarpeeksi älyä muodostavat oman mielensä, että olisi uskaliasta ajatella toisin.
Mitä me puhumme täällä on käytännössä 12 senttiä päivässä, ei ole lakeja vastaan ette hyväksy 12 senttiä per päivä tältä henkilöltä. On kuitenkin lakeja häntä vastaan panettelu yrityksesi, ystävystyä asianajaja: D
Joko minulla on joitakin erikoistarjous tai että hän kirjoittaa huonoja asioita minua vbulletin.org
Vain vBET välitä näitä ihmisiä .. Heidän käytöksensä on erittäin huono ja ulos yrityksesi ja luovuutta Toivotan teille onnea:):)
Vain vBET välitä näitä ihmisiä .. Heidän käytöksensä on erittäin huono ja ulos yrityksesi ja luovuutta Toivotan teille onnea:):)
Kiitos hyvät sanat:) Anyway - kukapa ajatellut, että mikä keskustelu eri kielillä voi olla niin helppoa. Ymmärrän jokaisen teidän lause: D
Kiitos hyvät sanat:) Anyway - kukapa ajatellut, että mikä keskustelu eri kielillä voi olla niin helppoa. Ymmärrän jokaisen teidän lause: D
aivan totta!
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):