PDA

View Full Version: Løst Klippe ut tekst

Fabiano
24-05-15, 20:06
Jeg endret mitt språk til portugisisk her i vBET Forum, dårlig når jeg legge inn teksten og sender, teksten vil avskåret, ikke i ett stykke. Jeg måtte redigere 3 ganger teksten for å kunne publisere det her. Hvis du vil jeg kan legge inn en video for å forklare bedre.

Marcin Kalak
25-05-15, 09:28
Prøv å slette informasjonskapsler i nettleseren din. Kontroller at du vises på en annen nettleser.

Fabiano
26-05-15, 01:59
Marcin, allerede renset informasjonskapsler og jeg prøvde med en annen nettleser, jeg lurer på hvis jeg er eneste med dette problemet?

Marcin Kalak
26-05-15, 11:58
Ingen andre ikke rapporterte et lignende problem, og jeg kan ikke gjengi den.

Marcin Kalak
05-06-15, 14:23
Dette problemet vil bli løst i neste versjon.

Fabiano
07-06-15, 19:26
Siden problemet vil bli løst i neste versjon, klarte du å gjengi den. Hva er problemet som forårsaker denne retten i meldinger?

Marcin Kalak
08-06-15, 09:43
Problemet var dårlig koding i UTF-database på oversatt sider. Vi arbeider med en løsning. I vårt forum bør problemet ikke oppstå.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1