PDA

View Full Version: Løst mt.character.restriction

pcam
24-12-13, 17:18
Med mods deaktivert:

Advarsel: Tildele tilbake verdien av nye ved referanse er avskrevet i .... /omfatter/init.php(351) : eval() )'d kode på linje 139
Kan ikke legge cookies, header allerede sendt.
Fil: /var/www/site.com/forum/includes/class_core.php
Linje: 5755

Med mods aktivert/på igjen:

Advarsel: Tildele tilbake verdien av nye ved referanse er avskrevet i .... /omfatter/init.php(351) : eval() )'d kode på linje 139

Advarsel: Kun variabler bør tildeles ved referanse i .... /omfatter/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 851-

Kjører nginx, så jeg prøvde:

(Uten ;
Overskrive ^/forums/((urllist|sitemap_). * \ . (xml|txt) ( \ .gz) ? )$ /fora/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sideoversikt= $1 siste;)

Overskrive ^/forums/(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|n /fora/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang= $ 1 &omdirigert= /forum/ siste;
Overskrive ^/forums/(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|n /fora/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang= $ 1 &omdirigert= /fora/ $2 siste.

Det synes jeg må passere omskriver dbSEO og vBET, hvordan gjør jeg det?

Jeg har allerede regler som ligner på:

if (!-E $ request_filename) {
omskrive ^ / forums /(.*)$ / forums / vbenterprisetranslator_seo.php siste;
}

}

if ($ request_filename ~ "\\. php $") {
omskrive ^ / forums /(.*)$ / forums / vbenterprisetranslator_seo.php siste;
}

Men peker mot dbseo siste.

Den gjeldende nginx konfig:

Beliggenhet /forum/ {

Try_files $Uri $Uri/ /forum/dbseo.php? $args.

Overskrive
^ /Fora/ (af|kvm|dk|hy|az|eu|være|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|he|er|id|ga|det|ja|ko$
/Fora/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang= $ 1 &omdirigert= /forum/ siste.
Overskrive
^ /Fora/ (af|kvm|dk|hy|az|eu|være|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|he|er|id|ga|det|ja|ko$
/Fora/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang= $ 1 &omdirigert= /fora/ $2 siste.

Hvis ( $request_uri ~ * ^ /forum/mobiquo) {
break;
}

Hvis ( -f $request_filename) {
Utløper 30d.
break;
}

if ($ request_filename ~ "\\. php $") {
Overskrive ^(/forum/. * )$ /forum/dbseo.php sist.
}

if (!-E $ request_filename) {
Overskrive ^/forum/(. * )$ /forum/dbseo.php sist.
}

}
}

Vennligst hjelp i hjelp

Marcin Kalak
27-12-13, 15:17
Prøv å slå av visning av advarsler i vB (mer info). (http://www.vbulletin.com/forum/forum/vbulletin-announcements/vbulletin-announcements_aa/4000121-vbulletin-4-2-2-full-has-been-released?p=4000466#post4000466)

pcam
27-12-13, 21:48
Jeg beklager, men det synes ikke som en løsning for meg. Disse advarslene kunne gi verdifull innsikt i andre områder. Ville du behage hjelpe å fastsette Denne kompatibilitetsløsningen?

Marcin Kalak
30-12-13, 12:16
Vi endret koden og i neste versjon våre koden vil ikke føre til en advarsel i siste versjon av vB. Disse endring er for mange å gjøre dem hastig fastsette. Advarsler vil ikke påvirke resultatene. Koblingen som jeg ga deg er offisielle løsning vB ikke skal vises en advarsel. Spørsmålet om en advarsel gjelder alle plugins i den siste vB.
vBET støtter for tiden vBSEO og vennlig url. Vi støtter for tiden ikke dbSEO. Du kan endre reglene, men vi kan ikke garantere at dbSEO ikke vil gjøre viderekoblinger eller andre overraskelser - vBET ikke er integrert og testet med dbSEO.
Jeg foreslår at du bruker en gratis, innebygd vennlig url inne vB.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET 4.10.1