PDA

View Full Version: Bruker apertiumtest.php, hva er ser ut som fungerer og ikke fungerer

basketmen
04-11-12, 13:04
Hei folkens, bare testing ved hjelp av apertiumtest.php for testing, og fikk denne meldingen, er hva dette betyr, er det står fungerer eller ikke?

Start oversettelse test for Apertium
Testresultatet: {"responseData": {"translatedText": "Hei adiï½s"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
Test feil:
Tilkoblingstiden (ms): 2646.09082031

takk før

Marcin Kalak
05-11-12, 12:00
Denne meldingen sier at alt er OK og Apertium oversettelse fungerer.

basketmen
05-11-12, 17:54
-Jeg prøvde å åpne noen et annet språk siden, men fortsatt oversatt ikke
hvor mange apertium max begrense faktisk, permonth eller perday, noen som vet?

-Jeg prøvde å fjerne api-nøkkel fra admincp > vBET oversettelse leverandører > Apertium oversettelse API-nøkkel
så forsøkt åpning apertiumtest.php filen igjen, det er fortsatt viser samme meldingen

Testresultatet: {"responseData": {"translatedText": "Hei adiï½s"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
Test feil:
Tilkoblingstiden (ms): 1141.77612305

så de ser ut som denne meldingen bety dens i ustand

kan du dele hva er apertiumtest.php meldingen for vbenterprisetranslator.com, og er den apertium arbeider her?

basketmen
06-11-12, 16:01
oppdateringen, jeg fortsatt stå tom api-nøkkel fra admincp > vBET oversettelse leverandører > Apertium oversettelse API-nøkkel

og forsøkt åpning apertiumtest.php filen igjen nå (noen timer etter mitt siste innlegg ovenfor), meldingen nå er i endring til dette

Testresultatet: {"responseData": {"translatedText": null}, "responseDetails": "støttes ikke paret", "responseStatus": 451}
Test feil:
Tilkoblingstiden (ms): 744.413085938

Marcin Kalak
07-11-12, 22:57
Apertium er for tiden ikke fungerer. Det er ingen offisiell uttalelse fra dem. Vi overvåker situasjonen.

Marcin Kalak
07-11-12, 23:30
Apertium nå det fungerer.

-Jeg prøvde å åpne noen et annet språk siden, men fortsatt oversatt ikke
hvor mange apertium max begrense faktisk, permonth eller perday, noen som vet?
Apertium støtter ikke alle språkpar. I tillegg Apertium er en oversetter for å hjelpe Microsoft og Google, den kan ikke brukes alene for å effektivt oversette sider. Apertum access er ofte avhenger av trafikken på serveren.

-Jeg prøvde å fjerne api-nøkkel fra admincp > vBET oversettelse leverandører > Apertium oversettelse API-nøkkel
så forsøkt åpning apertiumtest.php filen igjen, det er fortsatt viser samme meldingen

Apertium tilgang krever ikke en nøkkel. Registrerte brukere har imidlertid en høyere grense-spørringer.

kan du dele hva er apertiumtest.php meldingen for vbenterprisetranslator.com, og er den apertium arbeider her?
Jeg fikk den samme meldingen som din første og Apertium fungerer.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vBET Translator 4.10.1