PDA

View Full Version: Løst Feil i Google webmasters verktøy

tomekgp
18-01-10, 13:14
Jeg har på forumet VB Seo og bruke VB Seo Sitemap Generator.
Også få noen feil på google.com / webmasters / sitemaps

1) Feil med indeksering, skriver HTTP
Feil som dette:
mydomain.pl / el / klany / Categoria /% CAt_title%. html Feil
400 10-01-2010
Feil på nettet i oversette nettsteder.

2) Feil med indeksering, type ikke besøkt
Feil er bare med tags, og de ser slik ut:
mydomain.pl / ar / tag /% 5B% 23tp% 5D /
Viderekoblingsfeil 02-01-2010

Vennligst hjelpe meg med dette problemet.

vBET
18-01-10, 15:42
Takk for notatet. Vi vil sjekke det og håndtere det. Hvis vi vil ikke være i stand til å gjengi det på vår side vil vi kontakte deg for mer informasjon:)

tomekgp
18-01-10, 17:34
Ok, så jeg venter på litt info.

vBET
22-01-10, 16:51
Hei - vi er i ferd med å ta seg dette problemet. Kan du vennligst PM meg noen eksakte linker som Google ser brutt? Vennligst send 2-3 eksempler på messe slags feil. Thanks:)

vBET
08-05-10, 10:27
Fant du ikke får exacts lenker, men løst lignende problem på andre server så anta at det vil løse det også på serveren - løsningen vil bli inkludert i neste versjon (i dag).

I tilfellet hvis feilen fortsatt vises - vennligst gi oss beskjed i denne tråden vil vi gjenåpne.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1