PDA

View Full Version: Løst Merkelig /a/ directory opprettes før omskrevet URL-adresser

wknightm
25-02-12, 00:20
Hei folkens,

Quick spørsmål. Når du har aktivert VBET4 sammen med VBSEO URL-adresser som synes å være skrevet på nytt med example.com/forums/a/thread-title.html (jeg ikke ønsker dette), men også VBSEO oppretter example.com/forums/subforum-name/thread-title.html som er det jeg ønsker. Dette oppretter 2 forskjellige sider at Google ser og i min web statistikk jeg se søkeordtrafikk enten eller. Jeg er sikker på dette er noe som resulterer i duplikatinnhold og kan bli straffet for dette i SE'S.

Så jeg deaktivert VBET og URL-adresser for oversett stoppet som blir levert, men, oddly /a/-omskriving fortsatt leverer fullstendige sider med innhold.

Jeg så i htaccess og slettet noe relatert til VBET for. Problemet vedvarer.

Er det noe annet jeg kan prøve å gjøre styret Stopp levere innhold til denne /a/ omskrevet sider?

Takk: D

r.dziadusz
25-02-12, 15:55
Hi!
Kan du vise meg URL-adresse med en '/ en /' <- eller er dette bare lang koden dvs. / de /?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1