PDA

View Full Version: Løst Feil når du redigerer en bloggpost

Wulf
08-08-11, 15:22
Jeg får denne feilmeldingen når du redigerer og lagrer en blogg artikkel. Endringene lagres fint men bare viser denne feilmeldingen:

Fatal error: Class 'vBulletinHook' ikke funnet i / home / saabworl / public_html / includes / class_bbcode.php on line 215

Samme skjer med å legge en ny blogg artikkel.

vBET
09-08-11, 17:39
Bare sjekket det på forumet vårt, og jeg kan ikke reprodusere. Jeg husker vi var løse noe sånt eller sende til vBulletin feilrapport om det eller noe lignende.

Vi er for tiden kjører vBET 4.1.1 (beta) - denne helgen vil vi slippe den. Er det OK for deg å vente og se, vil det løse problemet?

Wulf
09-08-11, 17:46
Merkelig, nå ser ut til å fungere fint på nettstedet mitt, og det viser ikke feilen lenger. Saken avsluttet. :)

vBET
09-08-11, 18:13
Som jeg skrev jeg husker (eller tror jeg) vi sende feilrapport til vBulletin om det - kanskje de løst det i 4.1.5

Flott er det OK. Nyt vBET:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1