PDA

View Full Version: Løst Fejl ved redigering af en blog

Wulf
08-08-11, 15:22
Jeg får denne fejl, når du redigerer og gemme en blog artikel. Ændringerne gemmes fint, men viser bare denne fejl:

Fatal error: Class 'vBulletinHook' ikke findes i / home / saabworl / public_html / includes / class_bbcode.php on line 215

Samme sker med at tilføje en ny blog artikel.

vBET
09-08-11, 17:39
Bare tjekket det på vores forum, og jeg kan ikke reproducere. Jeg husker, at vi var løse sådan noget eller sende til vBulletin fejlrapport om det eller noget lignende.

Vi er i øjeblikket kører vBET 4.1.1 (beta) - i denne weekend vil vi frigive det. Er det OK for dig at vente og check, vil det løse problemet?

Wulf
09-08-11, 17:46
Strange, nu ser ud til at fungere fint på mit site, og det ikke viser fejlen mere. Sag lukket. :)

vBET
09-08-11, 18:13
Som jeg skrev jeg husker (eller jeg tror det), sender vi fejlrapport til vBulletin om det - måske de løste det i 4.1.5

Great det er i orden. Nyd vBET:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1