PDA

View Full Version: Løst Feil i sitemap generator

tavenger5
11-05-11, 19:11
Jeg får denne advarselen i vBSEO sitemap generator:

Advarsel: strtr () [function.strtr]: Det andre argumentet er ikke en array i / home / site / public_html / vBSEO / includes / functions_vbseo_url.php on line 592

Linje 592 blir lagt til av vbet integrasjon
$ Tekst = strtr ($ tekst, $ globals ['vbet_custom_char_replacement']);

kamilkurczak
12-05-11, 20:12
vennligst sjekk din sitemap integrasjon igjen.
hvilken versjon av sitemap generator bruker du?

tavenger5
12-05-11, 20:17
Den sitemap generator er ikke integrert med vBET - Jeg bruker 3.0.

kamilkurczak
12-05-11, 22:04
vBET bør sette dette alternativet i vbenteprisetranslator_seo.php fil. Kanskje her din sitemap ikke bruker denne filen, og matrisen er ikke fylt.

Vi trenger å sjekke det. Jeg trenger din FTP og admincp detaljer - send det til meg på PM

vBET
09-06-11, 20:41
Kamil er på ferie akkurat nå og jeg ikke vet at du fortsatt trenger hjelp her eller den ble løst ved PM og jeg kan lukke den. Har du fremdeles trenger vår hjelp her?

vBET
15-06-11, 16:23
Ingen svar - anses løst. I andre tilfeller kan du bare skrive her og vi vil gå tilbake til spørsmålet.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual community supported by vBET Translator 4.10.1