PDA

View Full Version: Løst Tyrkisk tegn som ikke finnes feil jeg få linker til akutten

atakansonmez
24-11-09, 16:15
Problem i BelirttimÖrnek: http://forum.nokiacep.com/ozel-oda/131404-sharing-mobile-phone-yapt%C4%B1%C4%9F%C4%B1%C4%B1n%C4%B1z-%C4%B0%C3%A7erikli-sites-new-post.html

vBET
24-11-09, 16:37
Bare se der.

vBET
24-11-09, 16:45
Jeg trenger tilgang til Admin CP og FTP - vennligst send meg dem i PM.

Som jeg ser alle lenkene er generert feil (uten lang code) og jeg må finne ut hvorfor.

atakansonmez
24-11-09, 17:09
Legg min msn konuşalımtogebi33 om @ gmail.com

vBET
25-11-09, 07:06
Vær oppmerksom på at våre kunder er formen hele ordet og det er store tidsforskjeller. På grunn av at vi gir støtte ved kun i dette forumet.

Vennligst send meg Private Message Access detaljer til ditt forum (til Admin CP og FTP). Du kan alltid lage midlertidig regnskap for sikkerhetsmessige grunner. Likevel Jeg trenger tilgang til det, fordi dette problemet er relatert kun til forum, og vi har ingen klare svar for det.

Først må vi sjekke gjør vBET genererer passende lenker for å være sikker på at det er vBET bug eller annen mod forandrer linkene etter våre endringer. Også vi trenger å kontrollere konfigurasjonen og omdirigere regler.

atakansonmez
25-11-09, 15:54
Jeg sendte en spesiell melding med informasjon

vBET
25-11-09, 15:55
Takk - jeg skal der akkurat nå.

vBET
26-11-09, 16:25
Årsaken er galt vBSEO konfigurasjon.

Sett valget "Erstatt ikke-engelske tegn i URL?" til "Hold ikke-engelske tegn i URLer".

Dette mystisk vis forsvinner fra vår integrasjon manual. Sorry for problemene:) bare satt parameter og det vil være fint:)

moman
27-11-09, 11:18
Flott tråd! Jeg hadde dette problemet også, men nå er alt arbeidet med vBSEO linker: D

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1