PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Personatges de Turquia no es troba l'error d'aconseguir enllaços a l'emergència

atakansonmez
24-11-09, 16:15
Problema en BelirttimÖrnek: http://forum.nokiacep.com/ozel-oda/131404-sharing-mobile-phone-yapt%C4%B1%C4%9F%C4%B1%C4%B1n%C4%B1z-%C4%B0%C3%A7erikli-sites-new-post.html

vBET
24-11-09, 16:37
Amb només mirar allà.

vBET
24-11-09, 16:45
Vaig a necessitar accés al seu PC d'administració i FTP - si us plau enviar els PM.

Com jo ho veig tots els enllaços es generen mal (sense codi d'idioma) i he de esbrinar per què.

atakansonmez
24-11-09, 17:09
afegir el meu konuşalımtogebi33 msn sobre @ gmail.com

vBET
25-11-09, 07:06
Tingueu en compte que els nostres clients es forma tota la paraula i hi ha grans diferències de temps. Com que oferim el suport de només en aquest fòrum.

Si us plau, Envieu com privat els detalls d'accés a missatges del seu fòrum (a Admin CP i FTP). Sempre es pot crear comptes temporals per raons de seguretat. Encara he de accedir-hi, perquè aquest tema es relaciona únicament amb el fòrum i no tenim una resposta preparada per a això.

En primer lloc hem de comprovar és VBET està generant els enllaços apropiats per assegurar-se que es tracta d'errors VBET o algun altre mod està canviant vincles després dels nostres canvis. També hem de comprovar la configuració i les regles de redireccionament.

atakansonmez
25-11-09, 15:54
Em va enviar un missatge especial amb la informació

vBET
25-11-09, 15:55
Gràcies - Me'n vaig a anar-hi ara mateix.

vBET
26-11-09, 16:25
La raó és errònia configuració Matías.

Conjunt d'opcions "Canviar per a no-Anglès caràcters en les adreces URL?" a "mantenir als no-Anglès caràcters en les URL".

Aquesta misteriosa desaparició del nostre manual d'integració. Ho sento pels problemes:) acaba d'establir els paràmetres i es va a estar bé:)

moman
27-11-09, 11:18
Gran fil! Jo tenia aquest problema també, però ara tot està funcionant amb Matías enllaços: D

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vB Enterprise Translator 4.10.1