PDA

View Full Version: vbet_ vlag, toen ik een tweede taal te kiezen

trevis
12-05-10, 16:20
Hallo!Ik heb vbMediaWiki geïnstalleerd op mijn vBulletin en integratie is perfect.Ik heb echter het volgende probleem: 1.) Bezoeker bekijken van de site in het Engels-ok2.) Bezoeker klikt op de link "Wiki"-ok3.) Bezoeker omgezet in wisseling naar de taal voor Engels (voorbeeld)-ok4.) Bezoeker omgezet in wisseling naar de taal voor Spaans (voorbeeld)-fout (vbet_flag-) of vervolgens: 1.) Bezoeker bekijken van de site in het Engels-ok2.) Bezoeker klikt op de link "Wiki"-ok3.) Bezoeker omgezet in wisseling naar de taal voor Engels (voorbeeld)-ok4.) Bezoeker verhelpt terug naar de Engels-talige fout (vbet_flag-) of vervolgens: 1.) Bezoeker bekijken van de site in het Engels-ok2.) Bezoeker klikt op de link "Wiki"-ok3.) Bezoeker omgezet in wisseling naar de taal voor Engels (voorbeeld)-: (fout (vbet_flag-)

vBET
12-05-10, 18:01
Dit gebeurt meestal wanneer mod is niet ondersteunt global_complete haak. En ik kan wedden dat als je maakte het eerste wiki-vertaling van de pagina niet echt vertaald - is het niet? Zo niet dan is het zoals ik schreef - global_complete niet ondersteund. Hier vindt u exacte instructies hoe te integreren met zulke mods:

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1