View Full Version: Vertalingen dropdown in cms / blogs
Hi All,
We willen voegen Vertalingen dropdown menu om cms / blogs / etc hoe kunnen we het doen en ik vond geen optie.
Bedankt
Anand
Je moet de juiste template handmatig bewerken en er toe te voegen:
{vb:raw vbenterprisetranslatorflagsdropdown}
U zult ook om het te registreren:
1. Open / includes / vbentrprisetranslator_functions_hook.php
2. Zoek:
vB_Template::preRegister('navbar', array('vbenterprisetranslatorflagsdropdown' => $vbenterprisetranslatorflagsdropdown));
3. Het dubbele lijn en in een exemplaar navigatiebalk verandering in uw template naam.
Ik voeg nu op onze TODO lijst om het uit te voeren in de volgende vBET versie.
probeerde in blogtemplates / blog_navbar_link
geen succes
Laat het me weten dat het juiste sjabloon
Ook gevonden bug wanneer we Vertalingen drop down menu positie -> navbar end haar twee keer afgebeeld in nav balk op het scherm voor meer details
http://www.architectpavilion.com/twiceshown.jpg
Ook gevonden bug wanneer we Vertalingen drop down menu positie -> navbar end haar twee keer afgebeeld in nav balk op het scherm voor meer details
http://www.architectpavilion.com/twiceshown.jpg
Ben je zeker dat je niet handmatig het ook toe te voegen in template?
probeerde in blogtemplates / blog_navbar_link
geen succes
Laat het me weten dat het juiste sjabloon
Voor CMS: vbcms_navbar_link
Voor de blog: blog_navbar_link
Ook zie ik dat die templates plugins haak hebben, dus in de volgende versie maken we volledig configureerbaar:)
Ben je zeker dat je niet handmatig het ook toe te voegen in template?
Ja, we hebben er niet zeker van bewerken sjablonen zijn gewoon standaard vb 4.0.3
Bedankt
Anand
Voor CMS: vbcms_navbar_link
Voor de blog: blog_navbar_link
Ook zie ik dat die templates plugins haak hebben, dus in de volgende versie maken we volledig configureerbaar:)
Toegevoegd de code, maar het werkt niet er niet zeker van wat we verkeerd doen
blog_navbar_link -> {vb: rauw vbenterprisetranslatorflagsdropdown}
/ Includes / vbentrprisetranslator_functions_hook.php ->
vB_Template::preRegister('navbar', array('vbenterprisetranslatorflagsdropdown' => $vbenterprisetranslatorflagsdropdown));
vB_Template::preRegister('vbcms_navbar_link', array('vbenterprisetranslatorflagsdropdown' => $vbenterprisetranslatorflagsdropdown));
vB_Template::preRegister('blog_navbar_link', array('vbenterprisetranslatorflagsdropdown' => $vbenterprisetranslatorflagsdropdown));
blog_navbar_link -> onderstaande code
<vb:if condition="$vboptions['selectednavtab'] == 'vbblog'">
<li class="selected">
<a class="navtab" href="blog.php{vb:raw session.sessionurl_q}">{vb:rawphrase blogs}</a>
<ul class="floatcontainer">
{vb:raw template_hook.blog_navbar_start}
<vb:if condition="$show['canpostitems']">
<li><a href="{vb:link blog, {vb:raw bbuserinfo}, null, 'userid', 'blog_title'}">{vb:rawphrase your_blog}</a></li>
</vb:if>
{vb:raw template_hook.blog_navbar_after_your_blog}
<li><a href="blog.php?{vb:raw session.sessionurl}do=list">{vb:rawphrase recent_entries}</a></li>
{vb:raw template_hook.blog_navbar_after_recent_entries}
<li><a href="blog.php?{vb:raw session.sessionurl}do=list&blogtype=best">{vb:rawphrase best_blog_entries}</a></li>
{vb:raw template_hook.blog_navbar_after_best_entries}
<li><a href="blog.php?{vb:raw session.sessionurl}do=bloglist">{vb:rawphrase blog_list}</a></li>
{vb:raw template_hook.blog_navbar_after_blog_list}
<li><a href="blog_usercp.php?{vb:raw session.sessionurl}do=editprofile">{vb:rawphrase blog_options}</a></li>
{vb:raw template_hook.blog_navbar_end}
</ul>
</li>
<vb:else />
<li><a class="navtab" href="blog.php{vb:raw session.sessionurl_q}">{vb:rawphrase blogs}</a></li>
In de beschreven oplossing die u nodig hebt ingesteld op maat voor vlaggen!
Om het zijn werk in alle configuraties gewoon doen ter vervanging van deze:
if ('cu' != $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_translationsDropdownMenu_position']) {
$template_hook[$vbulletin->options['vbenterprisetranslator_translationsDropdownMenu_position']] .= $vbenterprisetranslatorflagsdropdown;
} else {
}
Om deze:
if ('cu' != $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_translationsDropdownMenu_position']) {
$template_hook[$vbulletin->options['vbenterprisetranslator_translationsDropdownMenu_position']] .= $vbenterprisetranslatorflagsdropdown;
} else {
}
vB_Template::preRegister('vbcms_navbar_link', array('vbenterprisetranslatorflagsdropdown' => $vbenterprisetranslatorflagsdropdown));
vB_Template::preRegister('blog_navbar_link', array('vbenterprisetranslatorflagsdropdown' => $vbenterprisetranslatorflagsdropdown));
Dus met andere woorden - zet je twee extra lijnen slechts 1 regel lager (na "}").
Ook zie ik dat er in sjabloon die u {vb: rauw vbenterprisetranslatorflagsdropdown} gezet binnenkant van als clausule - zet het 1 regel lager. Het geeft u:
<li class="selected">
<a class="navtab" href="blog.php{vb:raw session.sessionurl_q}">{vb:rawphrase blogs}</a>
<li><a href="{vb:link blog, {vb:raw bbuserinfo}, null, 'userid', 'blog_title'}">{vb:rawphrase your_blog}</a></li>
<li><a href="blog.php?{vb:raw session.sessionurl}do=list">{vb:rawphrase recent_entries}</a></li>
<li><a href="blog.php?{vb:raw session.sessionurl}do=list&blogtype=best">{vb:rawphrase best_blog_entries}</a></li>
<li><a href="blog.php?{vb:raw session.sessionurl}do=bloglist">{vb:rawphrase blog_list}</a></li>
<li><a href="blog_usercp.php?{vb:raw session.sessionurl}do=editprofile">{vb:rawphrase blog_options}</a></li>
</ul>
</li>
<li><a class="navtab" href="blog.php{vb:raw session.sessionurl_q}">{vb:rawphrase blogs}</a></li>
het toevoegen van deze code maakt systeem om lege witte pagina's gaan en zelfs admincp wordt wit pagina
Bedankt
anand
In de beschreven oplossing die u nodig hebt ingesteld op maat voor vlaggen!
Om het zijn werk in alle configuraties gewoon doen ter vervanging van deze:
} else {
}
Om deze:
} else {
}
Dus met andere woorden - zet je twee extra lijnen slechts 1 regel lager (na "}").
Ook zie ik dat er in sjabloon die u {vb: rauw vbenterprisetranslatorflagsdropdown} gezet binnenkant van als clausule - zet het 1 regel lager. Het geeft u:
<li class="selected">
</ul>
</li>
zijn zeker hieronder als code kan worden tijdens het kopiƫren van hier heb ik het gemist
zijn zeker hieronder als code kan worden tijdens het kopiƫren van hier heb ik het gemist
Er is dus een probleem met blanco pagina of gegeven code werkt? :)
gegeven code werkt niet: (hoop dat je getest op vb 4.0.3, zo niet geef ik u toegang tot onze webserver / VB
Er is dus een probleem met blanco pagina of gegeven code werkt? :)
wacht nog steeds op voor uw antwoorden?
wacht nog steeds op voor uw antwoorden?
Sorry - had per ongeluk zijn boodschap. Gelieve PM toegang en ik zal het controleren en corrigeren op plaats.
Gedaan. Houdt u er rekening mee dat instructies geven juist zijn - dat je niet wijzigingen aangebracht voor de haak bestand;)
Gedaan. Houdt u er rekening mee dat instructies geven juist zijn - dat je niet wijzigingen aangebracht voor de haak bestand;)
Bedankt voor de fix: D
Ja, ik voegde de code in de haken, maar later verwijderd, omdat het gaf me witte blanco pagina's en er ook rekening mee vertaling icoon komt eind van de navigatiebalk in de blog / cms willen we bij het begin van navbar??
Ook kunt u testen zelf de navigatiebalk einde probleem zelf nu omdat je login en wachtwoorden met u
Bedankt
Anand
Bedankt voor de fix: D
Ja, ik voegde de code in de haken, maar later verwijderd, omdat het gaf me witte blanco pagina's en er ook rekening mee vertaling icoon komt eind van de navigatiebalk in de blog / cms willen we bij het begin van navbar??
Ook kunt u testen zelf de navigatiebalk einde probleem zelf nu omdat je login en wachtwoorden met u
Bedankt
Anand
Te laten aan het begin te bewerken juiste sjabloon en verander de plaats van vBET variabele voor drop-down menu.
Ik schreef je in PM dat navigatiebalk einde probleem wordt veroorzaakt door een andere mod die duplicaten gehele inhoud van $ template_hook ['navbar_end']. Houdt u er rekening mee dat wij alleen verantwoordelijk voor onze code en hier is het niet vBET bug. Informeer naar oplossing auteur van mod die het probleem veroorzaakt. U vindt schuldige door tijdelijk uitschakelen van andere mods een voor een. Ook kun je gewoon instellen op maat plaats en handmatig toevoegen vlaggen aan het eind van navigatiebalk.
Toegevoegde configuratie-opties voor drop-down menu in CMS en BLOG navbar - zullen worden opgenomen in 4.2.2
U kunt ook opnemen in "van MediaWiki" navbar? :)
U kunt ook opnemen in "van MediaWiki" navbar? :)
Kan je niet vertellen nu - weet niet deze mod. Zie antwoorden voor andere berichten die u hebt gemaakt over MediaWiki. Zal ik in staat om u meer specifieke antwoord als ik zie hoe het werkt op echte forum. Ook - toe te voegen vlaggen voor MediaViki probeer eerste aanwijzingen hier gegeven:
Maar aannemen dat het MediaViki - dus gewoon een voorregistreren lijn, verander template naam toevoegen aan de een wordt gebruikt door MediaViki en voeg in deze sjabloon onze variabele.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):