PDA

View Full Version: vBET 4.9.2 en 5.2.2 uitgebracht

vBET
15-04-18, 15:59
Hallo,

Vandaag hebben we de releases met enkele bugs opgelost en een deel van de kosten van optimalisaties - veel nieuwe taal paren in de aanbieders van de gratis vertalingen.

Nieuw:

Nieuwe talencombinaties voor Apertium, Yandex, SDL Language Cloud en Microsoft vertalers

Wijzigingen:

Geactualiseerd link voor Google API sleutel
Geactualiseerd voor PHP 7 (minimale eisen PHP 5.3)
Tijdelijk wijzigen voor Apretium bug (slechts één vertaling per aanvraag). Dit zal downgraden prestaties voor Apertium vertalingen, overweeg dan het uitschakelen van Apertium totdat ze een oplossing voor het probleem op hun servers, als performance hit is te groot voor je.

Fouten die verholpen zijn in vBET5.x:

Het vermijden van sommige PHP mededelingen

Fouten die verholpen zijn in vBET4.x:

Het vermijden van sommige PHP mededelingen
Niet te vertalen gebruikersnaam fout in uitdrukking pmrecipturnedoff
Gecorrigeerd gedupliceerd vertalingen voor titels met langtitle bbcode en vBSEO integratie
Vertaald data in de agenda blog
Gerepareerd probleem met lange bericht in PHP 5.6 (probleem beschrijving (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/4563-long-posts-and-error-vbet_containsseparated.html))

magmf
17-04-18, 20:55
Ik heb net de installatie van deze versie

vBET492BF.zip

en niet werkt voor mij.

Ik heb niet vbseo geïnstalleerd en zag dat

/vbenterprisetranslator_seo.php

krachten

zijn(dirname(__BESTAND__).'/vbseo.php');

op de laatste regel .

zelfs de opmerking dat nog steeds niet werken.

Enig idee ? Ik ben het draaien van vbulletin 4.2.5 met php 7 zonder vbseo

magmf
17-04-18, 21:51
Het daadwerkelijk veranderen van regels

herschrijven ^/(en|es)/$ /index.php?taal=$1 laatste;
herschrijven ^/(nl|fr)/(.*)?$ /$2?taal=$1 laatste;

Gewerkt.

bedankt

vBET
18-04-18, 13:44
Dus, heeft u nog steeds een probleem?

magmf
18-04-18, 15:12
Mijn laatste probleem nu is dat om wat voor reden CMS url ' s zijn het toevoegen van de haven naar het

voorbeeld
/nl/content.php?r=10060-Funcionamento-Interno-da-Campanha-de-Ransomware-quot-Cerber-quot

wordt omgeleid naar

/nl:443/inhoud.php?r=10060-Funcionamento-Interno-da-Campanha-de-Ransomware-quot-Cerber-quot

dat omvat :443 op url is dit niet gebeurd met forum en blog cms

vbulletin 4.2.5 met php 7

magmf
18-04-18, 15:35
ok had om te werken op class_core.php

if (isset($config['Misc']['vb_url_port'])
AND $config['Misc']['vb_url_port'])
{
//$port = ':' . $config['Misc']['vb_url_port'];
$port = "";
}
else if ($scheme == 'http://' AND $_SERVER['SERVER_PORT'] == 443)
{
//$port = ':443';
$port = '';
}

alles is duidelijk nu

vBET
18-04-18, 18:13
Zoals ik het zie is dit uw probleem en moet voldoende zijn om de instellingen te wijzigen. vBET niet vereist dat alle wijzigingen in de code in vBulletin te werken. Als u problemen ondervindt wij helpen u graag.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1