jaryx
12-02-10, 19:18
Ik weet niet wat te stąło, maar de vertaler zich niet vertaalt me. Zijn alleen witte vlekken in plaats van de vertaalde tekst.Overeenkomstig de instructies van de FAQ de cache uitgeschakeld en toegevoegd echo... om het bestand vbenterprisetranslator_functions. phpJedyny mij een bericht dat wordt weergegeven aan de bovenkant van de pagina:
Warning: curl_setopt() [function.curl-setopt]: CURLOPT_FOLLOWLOCATION cannot be activated when in safe_mode or an open_basedir is set in [path]/includes/vbenterprisetranslator_functions.php on line 639
Warning: curl_setopt() [function.curl-setopt]: CURLOPT_FOLLOWLOCATION cannot be activated when in safe_mode or an open_basedir is set in [path]/includes/vbenterprisetranslator_functions.php on line 639
Na het verwijderen van de API sleutel pagina is vertaald, maar niet goed wordt weergegeven (graphics).Gelieve te helpen bij het oplossen van het probleem.
Na het verwijderen van de API sleutel pagina is vertaald, maar niet goed wordt weergegeven (graphics).Gelieve te helpen bij het oplossen van het probleem.