PDA

View Full Version: Opgelost Leegte in plaats van vertaalde tekst op de pagina's

jaryx
12-02-10, 19:18
Ik weet niet wat te stąło, maar de vertaler zich niet vertaalt me. Zijn alleen witte vlekken in plaats van de vertaalde tekst.Overeenkomstig de instructies van de FAQ de cache uitgeschakeld en toegevoegd echo... om het bestand vbenterprisetranslator_functions. phpJedyny mij een bericht dat wordt weergegeven aan de bovenkant van de pagina:

Warning: curl_setopt() [function.curl-setopt]: CURLOPT_FOLLOWLOCATION cannot be activated when in safe_mode or an open_basedir is set in [path]/includes/vbenterprisetranslator_functions.php on line 639

Warning: curl_setopt() [function.curl-setopt]: CURLOPT_FOLLOWLOCATION cannot be activated when in safe_mode or an open_basedir is set in [path]/includes/vbenterprisetranslator_functions.php on line 639

Na het verwijderen van de API sleutel pagina is vertaald, maar niet goed wordt weergegeven (graphics).Gelieve te helpen bij het oplossen van het probleem.

vBET
15-02-10, 12:52
Hallo. Zoals aangegeven in de mededeling hebt u safe_mode of open_basedir, die niet plaatsvinden mag als u CURL gebruikt ingeschakeld.Zie hier: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/371-error.htmlTam het is een oplossing voor dit probleem. Als het probleem zich blijft voordoen, laat het ons weten en wij zullen kijken naar deze dichter:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET 4.10.1