PDA

View Full Version: Opgelost vBet merkt niet dat Microsoft de vertaling die API neer is

wowglider.de
19-04-12, 13:12
Hallo,
vBet herkent niet dat de vertaling-API van Microsoft is neer (omdat mijn gratis volume over).

r.dziadusz
19-04-12, 22:10
Als u ment voor oude Microsoft vertaling Api verwijder enkel uw API in uw adminCP. We wisten niet wat zou het antwoord van de server van niet bestaande API:)

wowglider.de
20-04-12, 02:33
Nee, ik bedoel Microsoft Azure. Ik wil alleen maar gebruiken de gratis 2mio en vervolgens googles betaald... maar vBet niet erkennen dat microsofts gratis 2mio uit...

r.dziadusz
20-04-12, 20:44
vBET moet het erkend. Kon u please PM toegang details om me om te controleren waarom doet het gebeurde?

wowglider.de
28-04-12, 15:04
Maar het niet herkent. Het probleem zich blijft voordoen. Probeer het zelf: vBet (laatste), vBulletin (3.8) en vBSEO 3.6. Vertalingen stopt wanneer (microsofts) gratis quota klaar is, maar weer wanneer mij in staat stellen werkt "alleen gebruik maken van Google".

r.dziadusz
07-05-12, 22:26
U kon please PM uw toegang details om te controleren wat er gebeurt

vBET
23-06-12, 21:27
Hi. Is het probleem bestaat nog steeds?

vBET
07-07-12, 14:45
Geen reactie - beschouwd als het probleem is verdwenen. Zo niet schrijf in deze thread :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1