PDA

View Full Version: Opgelost Betaald voor integratie en tot nu toe niet is geïnstalleerd

apostars
26-12-11, 14:09
Hi,
Ik betaalde voor installatie van een week geleden en niet zijn geïnstalleerd, wat is het probleem?

Is het normaal om een week voor installatie te nemen?

Ik stuur u alle info door PM spullen en niet ontvangen een reactie

Uitchecken
http://www.Free-eBook-Download.net/Ja/ werkt niet vertalen

r.dziadusz
27-12-11, 14:30
Hi
Sorry voor alle ongemak
Ja deed u betalen voor instalation week geleden, maar ik nog steeds wat informatie die u mij met weinig vertraging gezonden nodig, ook in de tussentijd heb je me gevraagd over help met uw accounts maken, dus ik extra info moet = meer tijd.
Vervolgens, tijdens het weekend en de maandag die er waren - gratis werken - vakantie.
Vandaag zal ik eindigen deze integratie:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations