PDA

View Full Version: Opgelost htaccess problemen

norku
05-07-11, 18:10
Ik had een grote crash vandaag en hebben nu alles weer aan het werk, afgezien van vbet. Het is een htaccess probleem en ik zou het op prijs stellen als iemand mij kon helpen corrigeren.

Ik heb mijn forum in / forum

Hier is mijn htaccess (vbet is uitgecommentarieerd op dit moment, omdat uncommenting oorzaken 404)

(Verwijderd als probleem nu opgelost)

norku
05-07-11, 19:17
Ik heb de standaard gezet vbet regels in dit htaccess, maar alles wat ik krijg is een 404. Ik zou het op prijs wat te helpen met dit als iemand tijd heeft.

norku
05-07-11, 21:00
Opgelost. Probleem werd veroorzaakt door php.ini. Na de vaststelling dat ik een opgeslagen kopie van htaccess geupload en alles is goed.

vBET
06-07-11, 21:06
Geweldig u uw forum werken:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations