PDA

View Full Version: Ratkaistu htaccess ongelmia

norku
05-07-11, 18:10
Minulla oli suuri kaatuu tänään ja nyt sai kaiken toimimaan taas erillään vBET. Se htaccess ongelma ja olisin kiitollinen, jos joku voisi auttaa minua korjaamaan sen.

Minulla on foorumi / foorumi

Tässä on minun htaccess (vBET on kommentoitu pois tällä hetkellä, koska uncommenting aiheuttaa 404)

(Poistettu koska ongelma nyt ratkaistu)

norku
05-07-11, 19:17
Olen koonnut oletuksena vBET säännöt tähän htaccess mutta kaikki saan on 404. Olisin kiitollinen apua tässä, jos joku ehtii.

norku
05-07-11, 21:00
Ratkaistu. Ongelma johtui php.ini. Korjausten jälkeen että Latasin tallennetun kopion htaccess ja kaikki on hyvää.

vBET
06-07-11, 21:06
Suuri sinulla foorumi työ:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1