PDA

Ver Versión Completa: Resolto problemas htaccess

norku
05-07-11, 18:10
Eu tiña un gran crash de hoxe e xa teño todo de novo traballo para alén de vbet. É un problema htaccess e eu aprecio que se alguén me podería axudar a resolve-lo.

Eu teño o meu foro no / foro

Aquí está o meu htaccess (vbet é comentada actualmente, porque fai que descomentando 404)

(Eliminado como problema resolto)

norku
05-07-11, 19:17
Eu coloque as regras vbet estándar para este htaccess, pero todo o que eu vexo é un 404. Eu apreciar axuda con iso se alguén ten tempo.

norku
05-07-11, 21:00
Resolto. Problema foi causado por php.ini. Despois de corrixir que eu enviei unha copia gardada do htaccess e todo é bo.

vBET
06-07-11, 21:06
Gran vostede o seu foro de traballo:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1