PDA

View Full Version: Multi lang forum

yak983
23-09-10, 14:21
Hallo ik heb een forum schrijven in meer talen

forum lang een
sub forum lang een
sub forum lang een
sub forum lang een

forum lang 2
sub forum lang 2
sub forum lang 2
sub forum lang 2

Ik heb proberen Vbet Gratis en ik moet een forum taal te selecteren en dit probleem te creƫren om de andere taal discussie .. in de Pro-versie kan ik selecteer je het forum taal door forum en sub-forum?

vBET
24-09-10, 15:20
Nee, helaas op dit moment vBET gaat ervan uit dat het forum een hoofdtaal hebben. U kunt een aantal wijzigingen aangebracht, die u zal toestaan om je forum te behandelen met vBET Pro-versie (betaalde een), nog steeds standaard wordt deze niet goed werken.

Wat u kunt doen met pro-versie is om een van je forum talen in te stellen als hoofdtaal. En voor 2e een net te wijzigen alle reeds bestaande berichten in een andere taal en ondoorzichtige die in lang en langtitle BBCodes. Deze manier uw forum echt slechts een hoofdtaal en alle berichten in de 2de taal zal worden gemarkeerd dat de slang zich in verschillende talen. Dus vBET zal vertalen alles naar behoren dan.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET Translator 4.10.1