Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 7 de 7

Thread: Google Bot erro

Membro
    Rexistrado
    Novembro 2009

Default Google Bot erro

Text automatically translated from: German to: Galician
    Translated text
    Ola,

Recibín a seguinte mensaxe de Google Webmaster Tools de Google:
    Google atopou mentres que o seguimento do seu sitio web "http://www.2-wheel-planet.de/" un problema.
    Google atopou na súa páxina web un número moi elevado de ligazóns. Isto pode deber a un erro na estrutura de URL do seu sitio. Deberá dispor de Google innecesariamente rastrexar un número de URLs diferentes que se refiren a contido idéntico ou similar, ou rastreando partes do seu sitio que non se destinan. Este Google non pode indexar todo o contido do seu sitio web ou consumir ancho de banda significativamente máis do necesario.
    Para máis información sobre este tema
    Aquí está a lista de URLs de exemplo que podería causar problemas. Ten en conta que este non contén necesariamente calquera URL problemáticas na súa páxina web.

Original text
    Último editado por vBET; 13-09-10 en 14:13. Motivo: bbcode

Michał Podbielski (vBET Funcionarios)
    Rexistrado
    Outubro 2009

Estou comprobando as ligazóns agora. Polas dicir que ten bloqueado o acceso a páxinas spam polo robots.txt (é dicir, para páxinas membro e así por diante?)? Se non vexa aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1508

Rexistrado
    Outubro 2009

Todas as páxinas dos enlaces están rotos - no pé é there morea de código JavaScript visible. E aparece en cada páxina traducida no seu foro. Por favor, diga que precisa Asist con esta cuestión - se si, por favor detalles de acceso PM. Eu non estou seguro pode ser a razón desta mensaxe de Google, pero pode ser relacionado.
    Último editado por vBET; 13-09-10 en 14:21.

Rexistrado
    Outubro 2009

OK - eu creo que pode ser relacionado e pode ser a razón desta cuestión. Teña en conta que todas as páxinas de formulario estas conexións teñen pequena cantidade de contidos, para que o texto está incluído na maior parte dese guión roto. É por iso que Google ve todas aquelas páxinas como moi semellantes. Solucionar este problema debe resolver Google

Membro
    Rexistrado
    Novembro 2009

\u003cbr /\u003e Ola, \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e grazas polo seu cheque. \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Envíalle acceso de administrador vía PM. \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Moitas grazas! \u003cbr /\u003e

Rexistrado
    Outubro 2009

Vai alí en poucos minutos.

Rexistrado
    Outubro 2009

Eu só teño detalles de acceso apropiado, chegou alí, e non hai ningún problema. El só foi - Eu non fixen nada en sumidoiros ... Neste momento eu non son capaz de reproducir o problema. Parece que non existe. Eu non sei que algúns cambios de configuración foi feita polos administradores.

Se vai ver de novo esta cuestión por favor escriba aquí. Neste momento, son considerados resoltos.

Tags para este tema