Último editado por vBET; 13-09-10 en 14:13. Motivo: bbcode
Estou comprobando as ligazóns agora. Polas dicir que ten bloqueado o acceso a páxinas spam polo robots.txt (é dicir, para páxinas membro e así por diante?)? Se non vexa aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1508
Todas as páxinas dos enlaces están rotos - no pé é there morea de código JavaScript visible. E aparece en cada páxina traducida no seu foro. Por favor, diga que precisa Asist con esta cuestión - se si, por favor detalles de acceso PM. Eu non estou seguro pode ser a razón desta mensaxe de Google, pero pode ser relacionado.
Último editado por vBET; 13-09-10 en 14:21.
OK - eu creo que pode ser relacionado e pode ser a razón desta cuestión. Teña en conta que todas as páxinas de formulario estas conexións teñen pequena cantidade de contidos, para que o texto está incluído na maior parte dese guión roto. É por iso que Google ve todas aquelas páxinas como moi semellantes. Solucionar este problema debe resolver Google![]()
\u003cbr /\u003e Ola, \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e grazas polo seu cheque. \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Envíalle acceso de administrador vía PM. \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Moitas grazas! \u003cbr /\u003e
Vai alí en poucos minutos.
Eu só teño detalles de acceso apropiado, chegou alí, e non hai ningún problema. El só foi - Eu non fixen nada en sumidoiros ... Neste momento eu non son capaz de reproducir o problema. Parece que non existe. Eu non sei que algúns cambios de configuración foi feita polos administradores.
Se vai ver de novo esta cuestión por favor escriba aquí. Neste momento, son considerados resoltos.