Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 7 af 7

Tråd: Google Bot fejl

Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Default Google Bot fejl

Text automatically translated from: German to: Danish
    Translated text
    Hej,

Jeg har modtaget følgende meddelelse fra Google Webmaster Tools fra Google:
    Googlebot er stødt på under gennemgangen af dit websted "http://www.2-wheel-planet.de/" et problem.
    Googlebot har fundet på dit websted et ekstremt højt antal links. Dette kan indikere et problem i URL-strukturen af din hjemmeside. Kan være nødvendigt at Googlebot unødigt gennemgang af en række forskellige webadresser, som refererer til identiske eller lignende indhold, eller kravlende dele af dit websted, som faktisk ikke er beregnet til. Dette Googlebot kan ikke indeksere hele indholdet på din hjemmeside eller forbruger væsentligt mere båndbredde end nødvendigt.
    Du kan finde flere oplysninger om dette problem
    Her er en liste af prøven URL'er, der kan give problemer. Bemærk, at denne liste ikke nødvendigvis indeholder nogen problematiske webadresser på dit websted.

Original text
    Senest redigeret af vBET; 13-09-10 på 14:13. Årsag: BBCode

Michał Podbielski (vBET ansatte)
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg er at kontrollere disse links lige nu. Pelase fortælle du har blokeret adgang til irrelevante sider af robots.txt (dvs. til medlem sider og så videre?)? Hvis ikke kan du se her: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1508

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Alle sider fra disse links er brudt - på sidefoden der? Er masser af synlige JavaScript-kode. Og det ser ud på hver oversat side på dit forum. Fortæl Har du brug for ASIST med dette spørgsmål - hvis ja tak PM adgang detaljer. Jeg er ikke sikker på kan det være årsagen til denne Google budskab, men det kan være relateret.
    Senest redigeret af vBET; 13-09-10 på 14:21.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK - jeg tror, det kan hænge sammen med og det kan være årsagen til dette spørgsmål. Bemærk venligst, at alle siderne udgør disse bånd har små mængden af indhold, så det meste inkluderet tekst er fra dette brudt script. Derfor er Google ser alle disse sider som meget ens. Løsning af dette bør løse Google problem

Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

\u003cbr /\u003e Hej, \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Tak for din check. \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Jeg har sendt dig Admin Adgang via PM. \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Tak! \u003cbr /\u003e

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Går der på få minutter.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg har lige fået passende adgang til oplysninger, kom der, og der er ingen problem. Det skal bare væk - jeg gjorde ikke noget på kloak ... På dette tidspunkt er jeg ikke i stand til at genskabe problemet. Det lader til, at den ikke eksisterer længere. Jeg ved ikke, at nogle konfiguration ændringer blev foretaget af admins.

Hvis du vil se dette problem igen, så skriv her. På nuværende tidspunkt anses det for løst.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •