Senest redigeret af vBET; 13-09-10 på 14:13. Årsag: BBCode
Jeg er at kontrollere disse links lige nu. Pelase fortælle du har blokeret adgang til irrelevante sider af robots.txt (dvs. til medlem sider og så videre?)? Hvis ikke kan du se her: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1508
Alle sider fra disse links er brudt - på sidefoden der? Er masser af synlige JavaScript-kode. Og det ser ud på hver oversat side på dit forum. Fortæl Har du brug for ASIST med dette spørgsmål - hvis ja tak PM adgang detaljer. Jeg er ikke sikker på kan det være årsagen til denne Google budskab, men det kan være relateret.
Senest redigeret af vBET; 13-09-10 på 14:21.
OK - jeg tror, det kan hænge sammen med og det kan være årsagen til dette spørgsmål. Bemærk venligst, at alle siderne udgør disse bånd har små mængden af indhold, så det meste inkluderet tekst er fra dette brudt script. Derfor er Google ser alle disse sider som meget ens. Løsning af dette bør løse Google problem![]()
\u003cbr /\u003e Hej, \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Tak for din check. \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Jeg har sendt dig Admin Adgang via PM. \u003cbr /\u003e\u003cbr /\u003e Tak! \u003cbr /\u003e
Går der på få minutter.
Jeg har lige fået passende adgang til oplysninger, kom der, og der er ingen problem. Det skal bare væk - jeg gjorde ikke noget på kloak ... På dette tidspunkt er jeg ikke i stand til at genskabe problemet. Det lader til, at den ikke eksisterer længere. Jeg ved ikke, at nogle konfiguration ændringer blev foretaget af admins.
Hvis du vil se dette problem igen, så skriv her. På nuværende tidspunkt anses det for løst.