PDA

Ver Versión Completa: Resolto vBET 3.3.4 rompe vBSEO "novo" enlace artigos ..

widotcom
16-07-10, 12:21
Estou correndo vB 3.8.4, 3.5.1 e vBSEO 3.3.4 vBET ...

Cando instalar vBET 3.3.4, meu botón "novo" deixou de funcionar e os membros son un pouco amolado porque non pode atopar novos lugares nos seus temas subscritos. En vez de comezar a última mensaxe sen ler, simplemente leva-los para a primeira páxina do tema.

Cando desactivar o plug-in vBET, a función é restaurada.

Eu estou usando unha secuencia personalizada para o "novo" posts: f [forum_id] / [thread_title] - [thread_id]-novo /

kamilkurczak
16-07-10, 13:30
Podes ollar a este artigo: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/bug-reporting/797-goto-new-post-mark-forums-read.html

El é problema teu? (É o mesmo problema como a súa?)

Se é así, proba esta solución:

é dicir confirmado pola solución vBET

widotcom
16-07-10, 14:00
Brillante! Tyvm Fixed!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET translator 4.10.1