Ver Versión Completa: Os nomes de usuarios aínda traducido
Hai moitos lugares onde nomes son mostrados. Se atopou un dos lugares onde nomes aínda son traducidos - por favor, informa-nos aquí:)
Nunca tivemos tal bytheway.gr un problema. Se observa calquera curso (temos versión 3.8.4 PL1) significa que sabemos.
Agora é difícil entender - username estraño non será traducido. Pero hai algunhas áreas onde é posible que os nome de usuario será aínda traducido. Se eu atopar tal lugar vou traballar con el:)
O meu nome de usuario están traducidos en todas partes, quen está en liña, mensaxes, etc
O meu nome de usuario están traducidos en todas partes, quen está en liña, mensaxes, etc
Eu verifiquei só este post noutra lingua - o seu nome de usuario non é traducido aquí. Vostede me pode PM con exacto onde o seu nome é traducido? :)
Eu verifiquei só este post noutra lingua - o seu nome de usuario non é traducido aquí. Vostede me pode PM con exacto onde o seu nome é traducido? :)
No meu propio foro que ten que acceder a:)
No meu propio foro que ten que acceder a:)
Está a utilizar algún mod que elimina comentarios? ... :)
Vexa a seguinte:
Se ten traducido en todas partes, entón eu asumo que está a usar tales mod.
Hmm Sentímolo eu non sei que "eliminar comentarios" significan. Pode explicar ou dar un exemplo de tal mod un? Podemos construír unha lista de mods que tamén "eliminar comentarios".
Hmm Sentímolo eu non sei que "eliminar comentarios" significan. Pode explicar ou dar un exemplo de tal mod un? Podemos construír unha lista de mods que tamén "eliminar comentarios".
vBET emprega comentarios HTML para definir cales partes da súa páxina de resultado non debería ser traducido. El simplemente pon texto, entre:
e
Entón, se está a usar un mod que limpa os comentarios HTML, a continuación, resultado que vén para plugin vBET final (que é un agasallo para global_complete gancho) é sen esa avisos e vBET está traducindo todo - así como era de comandos.
Entón, por favor atopar o mod que é eliminar comentarios HTML e desactivalo-lo ou para o seu plugin usando gancho global_complete, orde de execución definida para 1001. Vai facer todo por Admin CP.
Se precisa de máis consellos é só me avisar terei pracer de axudar:)
Intento desactivar todos os plugins gancho global_complete (excepto vBET e vBSEO por suposto), pero inda traduce.
Vou ter que pasar por cada produto agora e desactivalo lo un por un para atopar o culpable.
Intento desactivar todos os plugins gancho global_complete (excepto vBET e vBSEO por suposto), pero inda traduce.
Vou ter que pasar por cada produto agora e desactivalo lo un por un para atopar o culpable.
Comprobe a configuración vBSEO se usalo. Por favor, envíe aquí a lista de plugins, se cadra algún nome será recoñecido como un culpable.
Antes de publicar, por favor lea -. 6 recomendado nomes de usuarios están a ser traducidos en agradecemento caixa mod baixo as mensaxes Guía Computer Parts # zume de ordenador (http://www.computer-juice.com/forums/ja/f10/recommended-computer -parts-guía-6-por favor lea-antes-Posting-29326 /)
kamilkurczak
31-08-10, 10:24
pode pegar aquí un nome deste mod? é libre ou non?
Seguro, o seu mod moi popular / Hacker.
[AJAX] Post Thank You Hack - Foro vBulletin.org (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=231666)
Antes de publicar, por favor lea -. 6 recomendado nomes de usuarios están a ser traducidos en agradecemento caixa mod baixo as mensaxes Guía Computer Parts # zume de ordenador (http://www.computer-juice.com/forums/ja/f10/recommended-computer -parts-guía-6-por favor lea-antes-Posting-29326 /)
Esta é unha cuestión de integración. Ten en conta que no vBET Coe se incluirán solucións só para páxinas vBulletin nativa / templates, pero teremos o pracer de te dar consellos como integrar este mod con vBET:) Para iso terá que editar template que mostra nomes de usuarios e opaca aqueles que non traducido área. Así, detallados:
1. Ficheiro Admin CP -> Estilos & Templates -> Investigación en Modelos, atopar e editar post_thanks_box_bit modelo
2. No modelo de atopar:
{vb:raw thank.username}
3. E substituír por:
{vb:raw thank.username}
Ten que facelo para todos os estilos.
E para VB3, xa que este é o foro erro VB3 .... lol.
Si - pero nos deu ligazón a mod para vB4 versión e que estaba a traballar no mod exacto que apuntarse nos:) Ti apuntou que ten problema co mod para vB4: p;)
Para VB3 cousa semellante, só localizar e substituír outro texto:
Buscar:
$thank[username]
Substituír por:
$thank[username]
Por favor, diga non axudou:)
usuarios vBAdvanced actividade:
"Adv_portal_onlineusers 'modelo
<td class="$altbgclass"> <span class="smallfont">$activeusers</ Span> </ td>
Funciona perfectamente.
Buscando alguén que teña de-traducido seu nome de usuario para Torneos vB e mod Escaleiras para VB 3.8.x.
Parece que el usa java para a saída de nomes.
NVM, eu creo que eu teño-o parcialmente.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):