PDA

Ver Versión Completa: Aumentou a miña receita de US $ 20 / día para ata 200 dólares / día

contemptx
18-05-10, 21:49
Teño que dicir que estou moi impresionado co que vBET fixo para o meu foro.

antes do meu foro foi moi popular, con todo desde a instalación vBet todo ha ir de vento en popa

Melloras:

Contido indexado por Google = x52 ..
antes de que eu tivese algo así como 12 mil URLs indexadas no google, agora eu teño máis de 130 mil e segue subindo!

Ranks contrasinal:
Debido ao maior contido google pegou, meu filas teñen e continúan a subir.

Tráfico / renda:
A batida no efecto de máis linguas, máis contido, clasifica aumento tivo un impacto sorprendente sobre o meu tráfico que á súa vez virou meu foro en torno a facer US $ 20 por renda día ata unha media de preto de US $ 100 a mesmo algúns días de bater 200 dólares por día ingresos.

Eu recomenda isto para calquera serio sobre o seu foro e eu seguramente será a adquisición de licenzas adicionais para instalar no meu outros foros.

A miña única presión negativa para o addon é que en un gran foro que se pode intensivo de CPU, especialmente vbenterprisetranslator_seo.php

Entón, se isto puidese ser optimizadas entón eu sería un home feliz,
Con todo, a CPU que fai utilizada é insignificante para o que iso pode dirixir o seu foro para adiante.

Jesh
19-05-10, 20:43
Ligazón da web, por favor.

mario06
30-05-10, 07:26
enlace por favor?

contemptx
07-06-10, 14:13
Pido desculpas pola demora na resposta, foi afastado por algunhas semanas.
o sitio en cuestión é: Tarxeta de CardSharing Sharing Forum Servidores CCcam Gbox Newcamd Dreambox (http://www.cardshare.tv)

steve
08-06-10, 13:19
Pido desculpas pola demora na resposta, foi afastado por algunhas semanas.
o sitio en cuestión é: Tarxeta de CardSharing Sharing Forum Servidores CCcam Gbox Newcamd Dreambox (http://www.cardshare.tv)

O seu sitio mostrou unha mensaxe de ocupado para a última hora: confused:

Cal mod que usa para bloquear os clientes cando a carga é alta?

raymond
23-06-10, 14:00
Na miña experiencia, non é fácil de gañar (AdSense) diñeiro a través do foro.
Son os seus puntos de publicidade AdSense quedando CTR alto?

nectons
13-05-11, 10:54
Moi bo. Bravo para os desenvolvedores. Probablemente, vou instala-lo de novo! :)

kamilkurczak
13-05-11, 16:27
o seu benvidos:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1