Ver Versión Completa: Resolto 4,2 vBet ubicación está mal
Eu só fun intentando poñer "top-footer" pero desgraciadamente este é inferior á barra lateral? É probabelmente un erro.
Por favor, envíanos enlace para o seu foro, ou captura de pantalla desa situación.
Tamén - está a usar o esquema estándar de algunhas modificacións? Fundamentos nota que a posición por defecto funcionará correctamente para o deseño estándar. Para outros, pode funcionar ben ou non - iso depende como o deseño foi modificado. Para tales casos, sempre pode usar o lugar de costume.
Entón, eu uso actualmente o proxecto estándar do vBulletin. Aquí está o enlace: 2-Wheel-Planet - Todo sobre a afinación de vehículos de dúas rodas (http://www.2-wheel-planet.de/)
Eu verifiquei que na saída de HTML e é como debe ser - Bandeiras vBET son xustos ante pé (pouco antes de p <id = "footer"). É así que a opción "Rodapé-Top" está a traballar - poñendo bandeiras vBET pouco antes de rodapé. No seu caso, estes son mostrados na columna da dereita, porque o seu esquema modifique esta columna.
É o suficiente se usa o lugar de costume e man poñelas dentro <div id = bloque "footer" no modelo de rodapé. Vai atopar todas as suxestións na descrición do parámetro:) Se ten algunha dúbida sobre iso por favor, é só solicitar:)
Ok, é posible que unha vez máis, un erro por vBulletin: (
Non Non consideraría isto como erro. O seu dereito adicional columna esquema estándar cambios, onde é só unha columna. E pon bandeira estándar vai para o traballo correcto no esquema estándar. Cando deseño cambia, os resultados poden ser outras do esperado - é só simple inxección de contido adicional non calquera algoritmo intelixente que custaría máis recursos que paga a pena e non funciona para todos os esquemas posibles de calquera maneira.
É por iso que apoiamos local personalizado para bandeiras. Pode que as súas bandeiras onde quere. Empregue local personalizado para el:)
Acaba agora poñer de volta End rodapé. Ben, é máis ou menos o esquema estándar con barra lateral activado.
Si e esta barra lateral cambia de posición de contido que se engade antes de rodapé:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):