PDA

Ver Versión Completa: Xa feito Exportar configuración

Fabiano
26-05-15, 02:23
É posíbel nas versións futuras, ter a opción de exportar (Backup) da configuración e a opción de Importar?Sería moi interesante, pois fixen varios axustes no meu vBET e no caso de que eu perda dalgunha forma eu teño que recriar todo. Gustaríame facer un backup da versión e gardala nalgún lugar (nube).Grazas.

vBET
26-05-15, 12:40
Cando estás facendo copia de seguridade de vBulletin base de datos tamén estás facendo copia de seguridade de todo que inclúe opcións vBET opcións.
Te Pode tamén facilmente conseguir todo vBET as opcións que utilizan SQL, porque todo vBET as opcións teñen prefixo 'vbenterprisetranslator_'
Aquí é consulta de SQL para facelo:

SELECT * FROM setting WHERE varname like 'vbenterprisetranslator_%'
Te Sinxelamente o pode exportar tan resultados na maioría de clientes de SQL - por exemplo en phpMyAdmin (só seleccionar todos os resultados e exportación el - abaixo os resultados te presentan ten opcións para el).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations