PDA

Ver Versión Completa: CMPS tema e idioma por defecto

vidal
19-01-10, 08:00
Ola,

Im usando CMPS VB eo meu idioma por defecto é o inglés. Pero o meu foro gratis use malaia.

A miña pregunta. É CMPS apoio Vbet? e é a primeira lingua de tempo estándar será o mesmo e despois preme en outro idioma, el ha executar?

Grazas.

vBET
19-01-10, 20:42
CMPS é mod separado e, neste momento vBET poden cooperar con el, pero non oficialmente apoia-lo. Como sabemos dos nosos usuarios páxinas son traducidas e non hai un problema cos títulos dos artigos escritos noutras linguas, pero non hai corrección non-oficial para esta (ver aquí para máis detalles: vBET e CMPS

Realmente non estou seguro de que esta resposta abrangue a súa pregunta, tan a gusto para preguntar máis se ten que saber:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET Translator 4.10.1