PDA

View Full Version: CMPS kwessie en standaard taal

vidal
19-01-10, 08:00
Hallo,

Im vb cmps gebruik en my verstek taal is Engels. Maar my forumer gebruik Malay.

My vraag. Is Vbet ondersteuning CMPS? en is dit vir die eerste keer standaard taal sal dieselfde wees, en nadat ons op 'n ander taal dan sal dit uitvoer?

Dankie.

vBET
19-01-10, 20:42
CMPS is 'n aparte mod en op hierdie oomblik vBET kan saam met dit, maar dit nie amptelik ondersteun nie. Soos ons weet van ons gebruikers bladsye word vertaal en daar is 'n probleem met die titels van poste geskryf in ander tale nie, maar daar is' n nie-amptelike oplossing vir hierdie (kyk hier vir meer inligting: vBET en CMPS

Ek is nie regtig seker is dat hierdie antwoord jou vraag dek nie, so voel vry om meer te vra as jy moet weet:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1